Listar Xornadas de Innovación Docente por título
Mostrando ítems 129-148 de 192
-
Metodologías activas en la formación inicial del profesorado en orientación, tutoría y diagnóstico
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] El presente trabajo expone una experiencia de innovación educativa basada en la personalización del aprendizaje, que se está aplicando a dos asignaturas impartidas en la Facultad de Ciencias de la Educación. A ... -
Metodoloxías e ferramentas útiles para desenvolver un proxecto de Aprendizaxe-Servizo
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumo] Neste traballo recóllese un resumo das metodoloxías empregadas durante os cursos 2015/2016 a 2018/2019 para o deseño e avaliación de varias actividades de Aprendizaxe-Servizo e unha selección de aquelas que ... -
Modelos de información de la edificación (BIM) en la docencia de Arquitectura
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] Desde hace algunos años en la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de la Universidade da Coruña se han dado pasos cara al establecimiento de los procesos de diseño, representación y análisis de modelos ... -
Mosaico Bauhaus: una experiencia de docencia interactiva en Historia de la Arquitectura
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumen] En 2019, dentro del centenario de la escuela Bauhaus y como parte de la docencia interactiva en Historia de la Arquitectura 2, cada grupo de estudiantes analizó un caso de estudio, escogido de manera libre. A lo ... -
Motivar el emprendimiento universitario a través del aprendizaje-servicio
(Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruña, 2022)[Resumen] El sistema educativo actual ofrece una formación especializada en competencias profesionales para dirigir nuevas empresas que los estudiantes, en muchas ocasiones, no utilizan por falta de motivación emprendedora. ... -
Mudando o enfoque: da sesión maxistral aos grupos cooperativos en Matemáticas Financeiras
(2018)[Resumo] O nivel de control e supervisión do proceso de ensino-aprendizaxe na materia de Análise das Operacións Financeiras na Facultade de Economía e Empresa da UDC baséase na formulación puntual de probas. O período de ... -
Mulleres coidadoras en países en vías de desenvolvemento: implicación do estudantado na educación para o desenvolvemento, sensibilización e visibilización na Facultade de Fisioterapia
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] A promoción activa da responsabilidade social universitaria ten un papel prioritario para conseguir un modelo máis sustentable e humano. As actividades propostas polo persoal docente e investigador deben ter un ... -
Murales colaborativos: una experiencia docente en "Dirección estratégica de la empresa de moda
(Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruña, 2022)[Resumen] En el contexto educativo actual, es necesario el uso de metodologías participativas y colaborativas que promuevan el trabajo en equipo, lo que implica que el alumnado debe pasar de ser un sujeto pasivo a un agente ... -
O cofre dos libros: unha proposta de ensino-aprendizaxe de Literatura Infantil e Xuvenil a través de Twitter
(2018)[Resumo] O presente traballo xira arredor dunha proposta, encadrada na materia “Literatura Infantil e Xuvenil e a súa Didáctica” (optativa de terceiro curso no Grao en Educación Primaria da UDC), que conta, como protagonistas ... -
O estudio do caso como metodoloxía activa no Mestrado en Eficiencia e Aproveitamento Enerxéticos
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumo] Dentro do Mestrado en Eficiencia e Aproveitamento Enerxético da UDC que se desenvolve en Ferrol, impártese a materia de “Política Enerxética e Análise de Investimentos”. A detección por parte do profesorado da ... -
O hidroxeodía en Galicia
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumo] O Hidroxeodía é unha xornada de divulgación da hidroxeoloxía e da profesión do hidroxeólogo organizada simultaneamente en hasta 20 provincias españolas por entidades locais coa colaboración do Grupo Español da ... -
O modelado e a simulación como recursos para a aprendizaxe
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumo] A combinación da aprendizaxe visual e conceptual é máis efectiva que o modelo tradicional de aprendizaxe, onde as definicións, os teoremas, as demostracións ou os exercicios se presentan nas clases dun xeito ... -
O programa STEmbach na Área de Bioquímica e Bioloxía Molecular da Facultade de Ciencias
(Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruña, 2022)[Resumo] O programa do bacharelato de excelencia en Ciencias e Tecnoloxía, STEMbach, é un programa da Xunta de Galicia, orientado a alumnos de primeiro e segundo de Bacharelato cuxo obxetivo é fomentar as ciencias entre ... -
O son da nosa aula: una experiencia orquestal en tiempos de confinamiento
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] Las limitaciones impuestas por el COVID 19 afectaron negativamente al desarrollo de las asignaturas de carácter práctico, en este caso la expresión musical, por lo que fue necesario buscar alternativas tecnológicas ... -
O whatsapp como ferramenta educativa de participación e de aprendizaxe da lingua galega e a súa didáctica
(2018)[Resumo] A proposta educativa que se presenta é unha experiencia práctica levada a cabo no curso académico 2016/2017 na materia “Lingua galega e a súa didáctica” de primeiro curso do grao en Educación Primaria da Facultade ... -
Obtendo información útil para a mellora dunha materia a partir dos resultados dos exames de resposta múltiple
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] Os procesos de avaliación, deben aplicarse ós docentes e mesmo á materia en si, non só ós alumnos. Con esta finalidade formúlase unha análise dos resultados acadados polo alumnado durante a proba de avaliación ... -
Opinión de los alumnos de la asignatura Bases y principios de neurociencia y rehabilitación neurológica del MDD sobre la utilización de la videoconferencia como recurso didáctico en una modalidad docente semipresencial
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En tiempos de pandemia la "videoconferencia" se convierte en uno de los sistemas más utilizados para estar en contacto con los alumnos de manera síncrona. Se utiliza para impartir docencia, realizar tutorías ... -
Os seminarios PAT da Facultade de Economía e Empresa na Nova Normalidade Académica
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] O Plan de Acción Titorial (PAT) da Facultade de Economía e Empresa (FEE) da Universidade da Coruña (UDC) tivo que enfrontarse no curso 2020-2021, como o resto da Universidade, á Nova Normalidade Académica (NNA) ... -
Palabras que moven o mundo: o ensino da literatura máis aló das aulas universitarias
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] “Palabras que moven o mundo” é un proxecto interdisciplinar levado a cabo no curso 2017/2018 no marco de tres materias do Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato, ... -
Perspectiva de género en Ciencias de la Salud: igualdad y Terapia Ocupacional
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumen] La perspectiva de género hace referencia a un posicionamiento crítico de normatividad patriarcal que sustenta el sistema social en el que el género es un principio de jerarquización de espacios, recursos y ...