Mulleres coidadoras en países en vías de desenvolvemento: implicación do estudantado na educación para o desenvolvemento, sensibilización e visibilización na Facultade de Fisioterapia
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22447
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Mulleres coidadoras en países en vías de desenvolvemento: implicación do estudantado na educación para o desenvolvemento, sensibilización e visibilización na Facultade de FisioterapiaAutor(es)
Data
2019Cita bibliográfica
Robles-García, V.; Carballo-Costa, L.; Senín Camargo, F.J.; González Doniz, L. (2019): Mulleres coidadoras en países en vías de desenvolvemento: implicación do estudantado na educación para o desenvolvemento, sensibilización e visibilización na Facultade de Fisioterapia. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 401-414). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.401
Resumo
[Resumo] A promoción activa da responsabilidade social universitaria ten un papel prioritario para conseguir un
modelo máis sustentable e humano. As actividades propostas polo persoal docente e investigador
deben ter un impacto directo e positivo no alumnado, que ademais forme parte da súa formación
integral. Neste proxecto proponse implicar ao alumnado do Grao de Fisioterapia nun proxecto de
Educación para o Desenvolvemento (EpD) que trata sobre as mulleres coidadoras en países en vías de
desenvolvemento. O obxectivo é facer ao estudantado partícipe dunha situación social real de inxustiza e
desigualdade e invitalo a reflexionar sobre a interdependencia entre as dimensións económicas, sociais
e de saúde para finalmente advertir o seu rol como futuros profesionais en Fisioterapia en tarefas de
prevención e promoción da saúde nos diferentes contextos culturais e socioeconómicos. O presente
proxecto é a primeira proposta da Facultade de Fisioterapia dun proxecto de EpD no que o alumnado é
actor chave. Deste proxecto xorde a reflexión sobre a misión de fomentar a participación social e o
desenvolvemento humano do alumnado, supoñendo tamén o inicio doutras actividades relacionadas. O
alumnado refire a aprendizaxe da importancia da prevención na saúde en diferentes contextos e o seu
papel neste proceso como futuros profesionais [Abstract] The active promotion of university social responsibility has a priority role in achieving a more sustainable
and human model. The activities proposed must have a direct and positive impact on students, being
part part of their integral training. This project is intended to involve Physical Therapy students in
activities related to an education project for development (EpD) about women caregivers in developing
countries. The objective is to make them part of a real social situation of injustice and inequality and
invite them to reflect on the interdependence between the economic, social and health dimensions.
Then, we want them to realize their role as future professionals in Physical Therapy in prevention and
health promotion and how strategies may change depending on different cultural and socio-economic
contexts. The present project is the first proposal of the Faculty of Physiotherapy for an EpD project in
which the students are main actors. This project reflects on the mission of promoting social participation
and human development among students. Also, it promoted the beginning of other activities related to
social responsability, training and research
Palabras chave
Coidados
Mulleres
Fisioterapia
Desenvolvemento
Responsabilidade social
Care
Women
Physical therapy
Development
Social responsability
Mulleres
Fisioterapia
Desenvolvemento
Responsabilidade social
Care
Women
Physical therapy
Development
Social responsability
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España