Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 33
Criterios programáticos para la innovación docente en ciencias de la empresa: planificación didáctica orientada a la realidad empresarial
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumen]
Conseguir un aprendizaje efectivo en el campo de las ciencias de la empresa requiere de innovación docente continua y orientada a un triple esfuerzo de integración. En primer lugar, el diseño del plan didáctico ...
Tejiendo puentes entre universidad y recursos sociosanitarios: recursos tecnológicos audiovisuales para la elección contextualizada de las prácticas en el Grado en Terapia Ocupacional
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumen]
Numerosos recursos sociosanitarios participan en las Estancias Prácticas (I a VIII) del Grado en Terapia Ocupacional de la Universidad de A Coruña. Casi cien terapeutas ocupacionales participan en estas materias ...
O estudio do caso como metodoloxía activa no Mestrado en Eficiencia e Aproveitamento Enerxéticos
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumo]
Dentro do Mestrado en Eficiencia e Aproveitamento Enerxético da UDC que se desenvolve en Ferrol, impártese a materia de “Política Enerxética e Análise de Investimentos”. A detección por parte do profesorado da ...
Experiencia de docencia basada en proyectos usando la música como elemento principal para la asignatura de Fundamentos de Electrónica
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumen]
La tendencia actual y futura en las carreras técnicas y en especial en las ingenierías, es que el número de alumnos se ve cada vez más reducido, bien por falta de vocación o motivación para afrontar una carrera ...
Experiencia de creación e dinamización do MOOC Tecnoloxías para a Participación Activa na Diversidade Funcional
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumo]
Neste capítulo, preséntase a experiencia de creación e dinamización do MOOC “Tecnoloxías para a Participación Activa na Diversidade Funcional”, impartido a través de Miríadax entre Xaneiro e Febreiro de 2019, e ...
Mejora docente e incremento de la visibilidad en la ingeniería naval e industrial a través del uso de instalaciones experimentales
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumen]
El Grupo de Innovación Educativa CITEX de la Universidade da Coruña está formado por docentes de las titulaciones relacionadas con la Ingeniería Naval y Oceánica y la Ingeniería Industrial que se imparten en la ...
Propostas metodolóxicas activas en dous Programas de Posgrao da UDC: Aprendizaxe cooperativa, Flipped Classroom e Entornos Persoais de Aprendizaxe
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumo]
Neste traballo preséntase unha proposta para a implementación na aula de varios métodos de ensino-aprendizaxe activos en programas de posgrao da Universidade da Coruña impartidos por integrantes do Grupo de ...
Comparativa de herramientas interactivas para preguntas, votaciones y tormentas de ideas en el aula.
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumen]
La presente propuesta consiste en un estudio comparativo de una selección de herramientas tecnológicas destinadas a la creación de actividades interactivas, basadas en la gamificación, mediante las cuales se ...
Expresión corporal, adaptacións curriculares e operacións financeiras: aproveitando sinerxias entre GIDs da UDC
(2020)
[Resumo] A proposta xorde despois dunha reflexión conxunta entre os compoñentes dos dous GIDs da UDC en “Operacións Financeiras, Economía Enerxética e Economía Circular” e “Didáctica da Expresión Corporal e Motricidade ...
Fisioterapia en mulleres con trastornos da conduta alimentaria
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumo]
A Asociación de Bulimia e Anorexia de A Coruña (ABAC) inclúe a área de recuperación física e funcional dentro do seu programa de tratamento multidisciplinar dos trastornos da conduta alimentaria. A Fisioterapia ...