Buscar
Mostrando ítems 1-5 de 5
Metodoloxías e ferramentas útiles para desenvolver un proxecto de Aprendizaxe-Servizo
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumo] Neste traballo recóllese un resumo das metodoloxías empregadas durante os cursos 2015/2016 a 2018/2019 para o deseño e avaliación de varias actividades de Aprendizaxe-Servizo e unha selección de aquelas que ...
Kahoot como herramienta de transición en las aulas invertidas. La aplicación en la docencia en Filosofía del Derecho
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumen]
La materia de Filosofía del Derecho impartida en la Universidade da Coruña (UDC) incluye como tema 7 un estudio de las teorías de la justicia, basada en los materiales de Michael J. Sandel (Harvard). Dicho tema ...
Desarrollo e integración de aplicaciones Excel y software profesional de simulación numérica en una clase al revés en ingeniería hidráulica
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumen] La clase al revés (‘flipped classroom’) es una de las metodologías activas que ha adquirido mayor popularidad en el campo de la ingeniería. La implantación de esta metodología requiere diseñar tareas adecuadas, ...
Propostas metodolóxicas activas en dous Programas de Posgrao da UDC: Aprendizaxe cooperativa, Flipped Classroom e Entornos Persoais de Aprendizaxe
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
[Resumo]
Neste traballo preséntase unha proposta para a implementación na aula de varios métodos de ensino-aprendizaxe activos en programas de posgrao da Universidade da Coruña impartidos por integrantes do Grupo de ...
Expresión corporal, adaptacións curriculares e operacións financeiras: aproveitando sinerxias entre GIDs da UDC
(2020)
[Resumo] A proposta xorde despois dunha reflexión conxunta entre os compoñentes dos dous GIDs da UDC en “Operacións Financeiras, Economía Enerxética e Economía Circular” e “Didáctica da Expresión Corporal e Motricidade ...