Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornadas de Innovación Docente
  • Xornadas de Innovación Docente (4ª. 2020. A Coruña)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornadas de Innovación Docente
  • Xornadas de Innovación Docente (4ª. 2020. A Coruña)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Propostas metodolóxicas activas en dous Programas de Posgrao da UDC: Aprendizaxe cooperativa, Flipped Classroom e Entornos Persoais de Aprendizaxe

Thumbnail
Ver/abrir
CUT_2020_10.pdf (345.1Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/26006
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
  • Xornadas de Innovación Docente (4ª. 2020. A Coruña) [33]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Propostas metodolóxicas activas en dous Programas de Posgrao da UDC: Aprendizaxe cooperativa, Flipped Classroom e Entornos Persoais de Aprendizaxe
Autor(es)
Lasa-Álvarez, Begoña
Lorenzo-Modia, María Jesús
Data
2020
Cita bibliográfica
Lasa-Álvarez, Begoña; Lorenzo-Modia, María Jesús (2020): Propostas metodolóxicas activas en dous Programas de Posgrao da UDC: Aprendizaxe cooperativa, Flipped Classroom e Entornos Persoais de Aprendizaxe. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2020). Contextos universitarios transformadores: Boas prácticas no marco dos GID. IV Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág.121-134)
Resumo
[Resumo] Neste traballo preséntase unha proposta para a implementación na aula de varios métodos de ensino-aprendizaxe activos en programas de posgrao da Universidade da Coruña impartidos por integrantes do Grupo de Innovación Docente en Estudos ingleses e irlandeses. Este grupo traballou e segue a traballar de forma continuada incluindo na súa práctica docente diversas metodoloxías nas que o alumnado sexa o centro da aula e axente activo da súa aprendizaxe. O profesorado adquire así un novo rol como guía e facilitador das experiencias docentes. Exporemos a utilización de estratexias das metodoloxías de aprendizaxe cooperativa e de aula invertida ou flipped classroom para que o alumnado asimile e se familiarice de xeito práctico con estas dúas praxes docentes. Polo tanto, mostraranse as actividades realizadas na materia de Métodoloxía de ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira no Mestrado de Secundaria da Universidade da Coruña, e a continuación, presentarase un proxecto deseñado para a materia Modelos de Interpretación Literario-cultural do Mestrado Interuniversitario en Estudos Ingleses Avanzados. Neste caso, trátase de utilizar técnicas relacionadas con entornos persoais de aprendizaxe (PLE) para a selección, organización e creación de contidos dixitais incluidos na materia mencionada. A modo de conclusión, sinalaremos os beneficios obtidos como fundamento da nosa aposta polas metodoloxías activas na docencia universitaria, nas que continuaremos a afondar nos vindeiros cursos.
 
[Abstract] This paper presents a proposal for the implementation of several active teaching-learning methods in the classrooms of two postgraduate programs at the University of A Coruña, by members of the teaching innovation group in English and Irish studies. This group has worked and continues to work with various student-centred methodologies in the teaching practice, in which students are also active agents of their learning process. Teachers, thus, acquire a new role as guides and facilitators of teaching experiences. We will foster the use of strategies of cooperative learning and flipped classroom, so that students can assimilate and become familiar with these two methodologies. Therefore, we will describe the tasks carried out in the subject of Teaching-Learning Methodology of the foreign language in the Master's Degree in Secondary Education. Besides, we will show a project designed for the subject Models of literary and cultural interpretation of the interuniversity Master's degree in Advanced English Studies. In this case, techniques related to personal learning environments (PLE) will be used by the students for the selection, organization and creation of digital contents included in the aforementioned subject. As a conclusion, we will point out the benefits obtained in this experience as the basis for our commitment to employing active methodologies with postgraduate students. Our content is to maintain and deepen the implementation of these methodologies in the coming years.
 
Palabras chave
Metodoloxías activas
Aprendizaxe cooperativa
Aula invertida
Entorno persoal de aprendizaxe (PLE)
Active methodologies
Cooperative learning
Flipped classroom
Personal learning environment
 
Versión do editor
https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497756.121
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
2605-1222

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións