Listar Xornadas de Innovación Docente (4ª. 2020. A Coruña) por título
Mostrando ítems 26-33 de 33
-
O estudio do caso como metodoloxía activa no Mestrado en Eficiencia e Aproveitamento Enerxéticos
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumo] Dentro do Mestrado en Eficiencia e Aproveitamento Enerxético da UDC que se desenvolve en Ferrol, impártese a materia de “Política Enerxética e Análise de Investimentos”. A detección por parte do profesorado da ... -
O hidroxeodía en Galicia
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumo] O Hidroxeodía é unha xornada de divulgación da hidroxeoloxía e da profesión do hidroxeólogo organizada simultaneamente en hasta 20 provincias españolas por entidades locais coa colaboración do Grupo Español da ... -
Perspectiva de género en Ciencias de la Salud: igualdad y Terapia Ocupacional
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumen] La perspectiva de género hace referencia a un posicionamiento crítico de normatividad patriarcal que sustenta el sistema social en el que el género es un principio de jerarquización de espacios, recursos y ... -
Práctica de materias coordinadas en aprendizaje y servicio: la destreza profesional al servicio de la sociedad próxima
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumen] Las asignaturas Publicidad Audiovisual y Ficción Audiovisual, ambas impartidas en el primer cuatrimestre de segundo curso del grado en Comunicación Audiovisual de la Universidade da Coruña, se coordinaron en el ... -
Propostas metodolóxicas activas en dous Programas de Posgrao da UDC: Aprendizaxe cooperativa, Flipped Classroom e Entornos Persoais de Aprendizaxe
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumo] Neste traballo preséntase unha proposta para a implementación na aula de varios métodos de ensino-aprendizaxe activos en programas de posgrao da Universidade da Coruña impartidos por integrantes do Grupo de ... -
Rudeva: una herramienta para la implantación de rúbricas de evaluación
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumen]: En el proceso educativo, uno de los procesos más importantes en el proceso educativo y, a la vez más costosos en cuanto al tiempo dedicado es el relativo a la evaluación (de la Garza, 2004). Sobre todo cuando ... -
Tejiendo puentes entre universidad y recursos sociosanitarios: recursos tecnológicos audiovisuales para la elección contextualizada de las prácticas en el Grado en Terapia Ocupacional
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumen] Numerosos recursos sociosanitarios participan en las Estancias Prácticas (I a VIII) del Grado en Terapia Ocupacional de la Universidad de A Coruña. Casi cien terapeutas ocupacionales participan en estas materias ... -
Vantaxes do uso de Twitter na aula de italiano como LE
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumo] O “Grupo de Innovación Educativa no Ensino-Aprendizaxe das Linguas e Literaturas Románicas” da Facultade de Filoloxía ten, entre outros obxectivos, fomentar o uso das redes sociais no ensino das linguas románicas. ...