Browsing Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña) by Issue Date
Now showing items 1-20 of 39
-
La materia “Geografía Física” del Grado en Biología: metodología activa de aprendizaje
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] La materia "Geografía Física" se imparte en el Primer Curso del Grado en Biología e incluye en su planificación la realización de trabajos tutelados cuyas competencias son: describir, analizar, evaluar, planificar ... -
Aprendizaxe baseada en problemas en Xenética Molecular
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumo] A aprendizaxe baseada en problemas (ABP) trátase dunha metodoloxía na que os alumnos, guiados polo profesor, deben resolver un problema. No proceso, os alumnos constrúen e aplican coñecementos en lugar de ser ... -
A promoción do deporte inclusivo como experiencia de Aprendizaxe-Servizo en Terapia Ocupacional
(Universidade da Coruña, 2018)[Resumo] Os/as alumnos/as de 3º do Grao en Terapia Ocupacional (cursos 2015/2016 e 2016/2017), participaron en actividades para a promoción do deporte inclusivo, baixo a temática de “solidariedade e cooperación” ... -
Análisis del caso del modelo educativo de la Universidad Politécnica de Guanajuato desde una perspectiva de la responsabilidad social universitaria
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] Objetivo: Evaluar a partir de la ISO 26000 las características del Modelo de Desarrollo Universitario de la Universidad Politécnica de Guanajuato. Se trabajó bajo una metodología de Análisis inductivo, con un ... -
Modelos de información de la edificación (BIM) en la docencia de Arquitectura
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] Desde hace algunos años en la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de la Universidade da Coruña se han dado pasos cara al establecimiento de los procesos de diseño, representación y análisis de modelos ... -
Talleres para fomentar el uso de materiales manipulativos a través de la Estadística en Educación Primaria
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] Esta propuesta surge como una demanda del profesorado de 6º curso de Educación Primaria (EP) de un CEIP de Arteixo, para potenciar el uso y conocimiento de materiales en esta etapa educativa. A raíz de las ... -
Elaboración y defensa de trabajos en el entorno de producción audiovisual mediante tutorías grupales
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] Con el objetivo de formar profesionales con éxito en el entorno de la Comunicación Audiovisual, es fundamental que los alumnos, dispongan de tareas que faciliten la evolución de las destrezas de comunicación ... -
Interacción con empresas y casos prácticos reales en la docencia de la asignatura Movilidad Metropolitana y Terminales de Transporte
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] El póster expone la organización de la asignatura Movilidad Urbana y Terminales de Transporte, obligatoria anual de tercer curso del Grado en Ingeniería de Obras Públicas, especialidad en Transportes y Servicios ... -
De la Diplomatura al Grado en Logopedia: influencia sobre las tasas de éxito y rendimiento en una asignatura obligatoria
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] El proceso de convergencia hacia el Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) es hoy día un hecho, y lleva en funcionamiento tiempo suficiente para permitir la realización de comparaciones. Como consecuencia ... -
O modelado e a simulación como recursos para a aprendizaxe
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumo] A combinación da aprendizaxe visual e conceptual é máis efectiva que o modelo tradicional de aprendizaxe, onde as definicións, os teoremas, as demostracións ou os exercicios se presentan nas clases dun xeito ... -
Análise dunha experiencia APS na Facultade de Ciencias
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumo] Para provocar un cambio no xeito que ten o alumnado de aproximarse aos contidos da materia Fanerogamia, troncal do 3º do Grao en Bioloxía, considerada excesivamente teórica e de pouco interese na sociedade actual, ... -
Cara unha maior versatilidade dos graduados en Educación Primaria
(2018)[Resumo] Neste traballo damos conta dunha iniciativa de ApS desenvolvida durante o curso 2016-2017 na materia Educación Matemática I do Grao en Educación Primaria. Por unha banda, preténdese complementar a formación académica ... -
Fomentando o respeto polo medioambiente e a reciclaxe en dous colectivos en risco de exclusión social a través do aprendizaxe-servizo
(2018)[Resumo] Neste traballo recóllense tres experiencias ApS realizadas no curso 2016/2017 co alumnado das materias Fundamentos de Física (1ºcurso) e Deseño e Procesado con Polímeros (4º curso) do Grado en Enxeñaría de Deseño ... -
Incentivos para la participación activa del alumnado: experiencia en materias de contabilidad
(2018)[Resumen] El trabajo describe la puesta en práctica de un enfoque para la docencia en materias de contabilidad orientado a convertir al estudiante en un participante activo en el proceso de aprendizaje. El objetivo último ... -
Desenvolvemento de competencias en estudantes implicados e non implicados nunha experiencia aprendizaxe-servizo
(2018)[Resumo] Neste traballo empregáronse dúas metodoloxías; o aprendizaxe baseado en proxectos (ABP) e o aprendizaxe-servizo (ApS) para abordar as competencias transversais da materia Fundamentos de Física de primeiro curso ... -
Un concurso de cortos para el refuerzo pedagógico y la mejora de la participación del alumnado
(2018)[Resumen] En la asignatura de Redes del Grado en Ingeniería Informática de la Universidade da Coruña se explican los fundamentos de la comunicación a través de una red de computadores. Para incentivar la participación ... -
Laboratorio virtual para la adquisición de conceptos umbrales en ingeniería hidráulica
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] La aplicación en la docencia de los modelos numéricos en ingeniería hidráulica se ha incrementado en los últimos años en la Escuela de Ingenieros de Caminos. En estas experiencias docentes se ha comprobado su ... -
O whatsapp como ferramenta educativa de participación e de aprendizaxe da lingua galega e a súa didáctica
(2018)[Resumo] A proposta educativa que se presenta é unha experiencia práctica levada a cabo no curso académico 2016/2017 na materia “Lingua galega e a súa didáctica” de primeiro curso do grao en Educación Primaria da Facultade ... -
Diseño y puesta en marcha de un proyecto de Aprendizaje y Servicio en Análisis Económico de las Organizaciones
(2018)[Resumen] El presente trabajo desarrolla el diseño y puesta en marcha de un Proyecto de Aprendizaje y Servicio en la asignatura Análisis Económico de las Organizaciones, asignatura troncal del doble grado de Administración ... -
O cofre dos libros: unha proposta de ensino-aprendizaxe de Literatura Infantil e Xuvenil a través de Twitter
(2018)[Resumo] O presente traballo xira arredor dunha proposta, encadrada na materia “Literatura Infantil e Xuvenil e a súa Didáctica” (optativa de terceiro curso no Grao en Educación Primaria da UDC), que conta, como protagonistas ...