Listar Xornadas de Innovación Docente por título
Mostrando ítems 146-165 de 192
-
Os seminarios PAT da Facultade de Economía e Empresa na Nova Normalidade Académica
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] O Plan de Acción Titorial (PAT) da Facultade de Economía e Empresa (FEE) da Universidade da Coruña (UDC) tivo que enfrontarse no curso 2020-2021, como o resto da Universidade, á Nova Normalidade Académica (NNA) ... -
Palabras que moven o mundo: o ensino da literatura máis aló das aulas universitarias
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] “Palabras que moven o mundo” é un proxecto interdisciplinar levado a cabo no curso 2017/2018 no marco de tres materias do Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato, ... -
Perspectiva de género en Ciencias de la Salud: igualdad y Terapia Ocupacional
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumen] La perspectiva de género hace referencia a un posicionamiento crítico de normatividad patriarcal que sustenta el sistema social en el que el género es un principio de jerarquización de espacios, recursos y ... -
Potenciando o traballo en equipo
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] A actividade que se comenta a continuación busca achegar as pautas das universidades anglosaxoas aos estudantes do Grao en Turismo. Os obxectivos pretendidos con esta actividade son: aprender a confeccionar equipos ... -
Práctica de materias coordinadas en aprendizaje y servicio: la destreza profesional al servicio de la sociedad próxima
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumen] Las asignaturas Publicidad Audiovisual y Ficción Audiovisual, ambas impartidas en el primer cuatrimestre de segundo curso del grado en Comunicación Audiovisual de la Universidade da Coruña, se coordinaron en el ... -
Prácticas de laboratorio como aprendizaje activo en ingeniería de carreteras
(Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruña, 2022)[Resumen] Este trabajo presenta la utilización de dos wikis diferentes, empleadas como herramientas de aprendizaje y evaluación en dos cursos (2019-2020 y 2021-2022) de la asignatura Movilidad Metropolitana y Terminales ... -
Propostas metodolóxicas activas en dous Programas de Posgrao da UDC: Aprendizaxe cooperativa, Flipped Classroom e Entornos Persoais de Aprendizaxe
(Universidade da Coruña, Cufie, 2020)[Resumo] Neste traballo preséntase unha proposta para a implementación na aula de varios métodos de ensino-aprendizaxe activos en programas de posgrao da Universidade da Coruña impartidos por integrantes do Grupo de ... -
Protagonismo do alumnado e relevancia social: unha experiencia de aprendizaxe baseada en proxectos
(2018)[Resumo] A nosa proposta enmárcase na materia “Proxectos de innovación e investigación educativa en lingua e literatura galega e lingua e literatura castelá”, no Mestrado en Profesorado de Educación Secundaria. Polo noso ... -
Protocolo de autoevaluación e impacto frente a técnicas tradicionales en la docencia práctica de Sistemas Operativos
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] Estudios acerca del impacto de los mecanismos de autoevaluación en la docencia en Ingeniería Informática señalan en los últimos años los beneficios de la autoevaluación como medio formativo en sí mismo, para ... -
Proyecto de Innovación Docente en la materia de Estancias Clínicas I del Grado en Enfermería a través de la metodología “Flip Teaching”
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] Contextualización: La asignatura Estancias Clínicas I es el primer paso práctico para la inmersión de los alumnos en las técnicas de Enfermería. Actualmente se organiza con presentaciones orales en aula (parte ... -
Proyecto Soka. Música y teatro para la toma de conciencia sobre la violencia escolar
(Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruña, 2022)[Resumen] El acoso escolar continúa siendo una de las principales lacras latentes en el ámbito educativo. Con motivo de Día de la No Violencia y la Paz Escolar (curso académico 2021/2022), la materia de Proyectos de ... -
Los proyectos prácticos de la Cátedra Inditex-UDC de sostenibilidad como experiencia innovadora en el ámbito de la educación para la sostenibilidad
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] La Cátedra Inditex-UDC de Sostenibilidad nace como un espacio de reflexión -formación, investigación y divulgación- en el ámbito de la sostenibilidad, la responsabilidad e innovación social. El objetivo de ... -
Realización de un dossier colaborativo sobre estiramientos en el grado de Fisioterapia
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] El movimiento, como agente físico aplicado con un fin terapéutico, es la base de la Cinesiterapia. Se constituye como un pilar fundamental dentro del curriculum del grado de Fisioterapia. Dentro de la asignatura ... -
Reflexión sobre el uso de las wikis como herramientas de aprendizaje cooperativo
(Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruña, 2022)[Resumen] Este trabajo presenta la utilización de dos wikis diferentes, empleadas como herramientas de aprendizaje y evaluación en dos cursos (2019-2020 y 2021-2022) de la asignatura Movilidad Metropolitana y Terminales ... -
Reformulación del estudio de casos en la asignatura Infraestructuras del Transporte
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] La asignatura Infraestructuras del transporte (INTR) se imparte en segundo curso del grado en Ingeniería de Obras Públicas (GIOP). Se trata de una asignatura de carácter obligatorio de 6 créditos ECTS. La ... -
Regreso a Nova Crunia: una visión global de las tres ediciones del MOOC Sostenibilidad en la era del Big Data
(Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruña, 2022)[Resumen] Las instituciones de educación superior tratan de contribuir cada vez más a la sociedad, incorporando acciones de desarrollo sostenible en su manera de funcionar y en el curriculum académico. Asimismo, en la ... -
Responsabilidad social: perspectiva del alumnado de Administración y Dirección de Empresas
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] En esta comunicación se recoge la perspectiva del alumnado perteneciente a primero del grado de Administración y Dirección de Empresas de la Facultad de Economía y Empresa, en la Universidade da Coruña durante ... -
Réplica adaptada dunha metodoloxía activa desenvolvida na UDC noutras titulacións e Universidades mediante a colaboración entre docentes
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] No curso 2016-17, desenvolveuse unha iniciativa de innovación docente na materia de Hidroloxía Aplicada ás Obras Públicas do grao en Enxeñaría de Obras Públicas da UDC. O obxectivo desta materia é asimilar os ... -
Robobo: la siguiente generación de robot educativo
(2018)[Resumen] Las carreras universitarias de informática e ingeniería han estado utilizando robots móviles en diferentes asignaturas desde hace mucho tiempo. Hasta el momento, debido principalmente a limitaciones económicas, ... -
Rompendo Regras Lab proxecto transversal por unha menstruación digna e ecosaudábel
(Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruña, 2022)[Resumo] Rompendo Regras LAB (2021-22) é unha iniciativa transversal xurdida da interacción entre profesorado, estudantes e persoal técnico de varias Facultades e Servizos, incluíndo institucións locais e organizacións ...