Now showing items 1-20 of 43

    • 2050: Nova Crunia 

      Brand García, Sabela; Pazienza Signo, Laura (2019)
      [Resumo] Nova Crunia é un proxecto transmedia composto por unha serie de imaxe real (6x20’) como soporte principal da macrohistoria e varias extensións que engaden máis información sobre o universo como o MOOC de Sostibilidade ...
    • A invasión 

      Núñez Rodríguez, Ana; Ares Sáinz, Máximo; Vázquez Rumbo, Paola (2019)
      [Resumo] Documental sobre a invasión da abella velutina en Galicia, medidas para evitar a súa expansión polo que afecta á nosa saúde, a outras especies e, mesmo, á economía do noso país. O documental conta con múltiples ...
    • ADC FOTO 

      Durán Costas, Aurora (2019)
      [Resumen] ADC FOTO es mi proyecto personal de fotografía con el que busco posicionarme en el mercado y conseguir una mayor visibilidad para difundir mejor mis proyectos.
    • As Chiaventuras 

      García Aradas, Cristina; Pombo París, Beatriz (2016)
      [Resumo] Videoxogo educativo de aventuras para nenos e nenas de cinco anos
    • Ascender de becario 

      Bravo Alonso, Verónica; Losada Losada, Alba; Pérez Ferro, Adrián (2016-02-19)
    • Butt Why 

      Rey Teijeiro, Alfonso (2019)
      [Resumen] Butt Why es un corto experimental de animación 2D mediante rotoscopia, un proyecto con el que se busca aprender una técnica y el proceso de trabajo con ella. Presenta una historia en tres partes estéticamente ...
    • Camilo: o último guerrilleiro de Galicia 

      Sánchez Botana, Alba; Pirola Lorenzo, Juan S.; García Valdeón, Miguel; Iglesias Fernández, Pedro (2016)
      [Resumo] Proxecto sobre a figura de Camilo de Dios, o último guerrilleiro que queda vivo en Galicia. O proxecto está formado por un documental de 50 minutos e diversos contidos (imaxes, vídeos...) que o complementan. Todos ...
    • Campaña publicitaria: TRAVIS 

      Caneiro Dacosta, Ana; Fernández Álvarez, Lucía; Tojeiro Ces, Gala (2019)
      [Resumen] Este proyecto es una campaña publicitaria para impulsar el lanzamiento de la cerveza TRAVIS al mercado. Lo que se pretende es dar a conocer el nuevo producto, asociándolo a determinados valores que llamen la ...
    • Catnip 

      Diz García, Daniel (2020)
      El proyecto presentado se denomina “Catnip”. Consiste en el diseño y desarrollo de un prototipo funcional de un videojuego que combina los géneros de plataformas y aventuras con desarrollo en scrolllateral. Tiene una trama ...
    • Cegados por la luz 

      Mallo Rodríguez, Sandra; Veiras García, Cristina (2019)
      Proyecto audiovisual multiplataforma (corto-documental, página web y aplicación para móvil) cuyo tema principal es la contaminación lumínica en A Coruña y que tiene el objetivo de educar a la gente para que entienda este ...
    • Crazy by The Clip 

      Barreiro Iglesias, Candela; Canto Vilasuso, Laura; Stromberg Suevos, Iria Vibeke (2020)
      [Resumo] Creación do videoclip “Crazy” que prentende ser o proxecto de lanzamento da produtora The Clip, especializada en videos de carácter musical. Cóntase unha historia a través da música e a imaxe, sendo desta maneira ...
    • En abierto 

      Carro Mourelo, Aroa; Cepeda Cernadas, Antía; Fuentes Martín, Carlos; González Alfonso, Alba; Infante Cortés, María (2020)
      [Resumo] En Aberto é un proxecto audiovisual que une música, entretemento e deseño. Está adicado a visibilizar a artistas noveis locais a través de actuacións en directo cunha coidada fotografía e estética, dándolle moita ...
    • Estratexia de comunicación externa: Facultade de Ciencias da Comunicación 

      González Vizoso, Sara; Allegue Rodríguez, Marta (2021)
      Este traballo é un estratexia de comunicación externa para a Facultade de Ciencias da Comunicación da Universidade da Coruña que nace para cubrir as necesidades que se presentan na dita facultade referentes á ...
    • Fika 

      Rodríguez Castiñeira, Marta; Varela Chaves, Ana; Vázquez Brozos, Andrea (2021)
      Deseño dunha campaña de comunicación en redes sociais para promover o estilo de vida slow life. O proxecto consta de entrevistas a profesionais e expertos e contén consellos para todos os que queiran levar un estilo de ...
    • Gallego a medianoche 

      Caínzos Sanmartín, Martín (2020)
      Gallego a medianoche es el primero de una serie de 5 cortometrajes unidos en un largometraje titulado Hail Saban! O la ley de los pocos, y cuyos personajes hacen de nexos entre las distintas historias.
    • Incorporated: plan de comunicación 

      Estévez Álvarez, Andrea (2020)
      [Resumen] El trabajo de cualificación final presentado es el plan de comunicación para acompañar el lanzamiento del videojuego Incorporated. Este juego nació con la idea de mejorar un videojuego existente llamado Megamagnate, ...
    • Involucrados 

      Quiroga Otero, Uxía; Recondo Blanco, María (2020)
      Webserie de suspense que entra en el subgénero conocido como “misterio del cuarto cerrado".
    • Isto é Normal 

      Campos Rilo, Ignacio; García Fernández, Uxía (2019)
      [Resumo] Isto é Normal é un proxecto que pretende divulgar todas as actividades que teñen lugar no Espazo de Intervención Cultural Normal, o cal pertence á Universidade de A Coruña. Mediante a difusión do material ...
    • Jake Mart 

      Oro Fraguas, Daniel del (2021)
      Tráiler de animación 3D de un videojuego inventado en el que se muestra la historia del videojuego y los distintos escenarios por los que pasa el protagonista.
    • Join, la nueva forma de comunicarse en el trabajo 

      Fontela Baró, Bárbara; Rodríguez Limas, Alicia (2016)
      [Resumen] Join es una aplicación para gestionar la comunicación corporativa interna en pymes de manera fácil, rápida y con pocos recursos. El producto digitaliza los soportes tradicionales de comunicación interna, como la ...