Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Comunicación
  • Traballos académicos (FCOM)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Comunicación
  • Traballos académicos (FCOM)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

APERTA: campaña multiplataforma para la moda local en A Coruña

Thumbnail
Ver/abrir
MuinoIglesias_Marina_TFG_2022.pdf (6.782Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/33408
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Coleccións
  • Traballos académicos (FCOM) [77]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
APERTA: campaña multiplataforma para la moda local en A Coruña
Título(s) alternativo(s)
APERTA: campaña multiplataforma para a moda local en A Coruña
APERTA: multiplatform campaign for local fashion in A Coruña
Autor(es)
Muiño Iglesias, Marina
Director(es)
Quintas-Froufe, Natalia
Data
2022
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da comunicación
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.COM). Comunicación audiovisual. Curso 2021/2022
Resumo
“Aperta” es la denominación de una campaña multiplataforma que pretende ofrecer un escaparate visual de todas las pequeñas marcas de moda situadas en A Coruña, ya que ha sido uno de los sectores más perjudicados tras la pandemia del COVID-19. Se trata de un proyecto formado por tres ejes principales: la elaboración de una revista tanto en formato offline como online, el diseño de una app y la creación de una estrategia en redes sociales. Se trata de una campaña multiplataforma que busca poner en valor la importancia del comercio local en la ciudad de A Coruña, tanto a nivel socioeconómico como a nivel medioambiental, y que pretende ser una herramienta con la que el usuario adquiera hábitos de consumo sostenible y conocimientos sobre el comercio local que le rodea.
Palabras chave
Moda local
Sostenibilidad
Comunicación
Multiplataforma
 
Dereitos
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións