Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Buscar 
  •   RUC
  • 2. Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 20, (2012)
  • Buscar
  •   RUC
  • 2. Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 20, (2012)
  • Buscar
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Buscar

Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

Filtros

Use filtros para refinar os seus resultados.

Mostrando ítems 1-10 de 15

  • Opcións de clasificación:
  • Relevancia
  • Título Asc
  • Título Desc
  • Data Asc
  • Data Desc
  • Resultados por páxina:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Legislaçâo educacional e inclusâo na Universidade Federal do Río de Janeiro (Brasil) e na Universidade de Córdoba (Espanha) 

Llorent, Vicente J.; Pereira dos Santos, Mônica (Universidade da Coruña, 2012)
[Resumo] Assumindo a Declaração Mundial sobre Educação Superior no século XXI como marco de nossa análise, nos focamos à temática da inclusão em educação dentro deste cenário mundial vinculando a pesquisa, política, ...
Thumbnail

Ser docente em Portugal: percursos e territórios de género 

Dias, Diana; Sá, Maria José (Universidade da Coruña, 2012)
[Resumo] O panorama do ensino superior português tem vindo a sofrer alterações significativas, com repercussões diretas nas carreiras académicas. Na verdade, o crescimento deste sistema educativo em Portugal tem sido notório ...
Thumbnail

Avances en la arquitectura geriátrica en Galicia: el geriátrico de la Fundación José Otero-Carmela Martínez 

Campos Juanatey, Diego (Universidade da Coruña, 2012)
[Resumen] Se investigaron los avances en la arquitectura geriátrica en Galicia a través del análisis del edificio que la Fundación José Otero-Carmela Martínez construyó en la ciudad de Santiago de Compostela. El geriátrico ...
Thumbnail

Acesso e sucesso no ensino superior: inventariando as expectativas dos estudantes 

Filipa Alves, Ana; Gonçalves, Paula; Almeida, Leandro S. (Universidade da Coruña, 2012)
[Resumo] Partindo das mudanças no Ensino Superior decorrentes das transformações sociais e do aumento exponencial do número de alunos que acedem a este nível de ensino, o presente artigo descreve as expectativas académicas ...
Thumbnail

Neopitagorismo en la psicología de la inteligencia: respuesta a Colom y Andrés-Pueyo 

Fernández Ríos, Luis (Universidade da Coruña, 2012)
[Resumen] El presente trabajo es la repuesta a las críticas realizadas por Colom y Andrés-Pueyo (2010) a un trabajo anterior de Fernández- Ríos (2007). La conclusión es la aceptación de la polémica, y el rechazo de las ...
Thumbnail

El cine como propuesta didáctica para la enseñanza de la música 

Pérez Aldeguer, Santiago (Universidade da Coruña, 2012)
[Resumen] El objetivo del presente artículo es diseñar y evaluar cuatro propuestas didáctico-musicales inspiradas en dos películas que facilitan el aprendizaje de la música. Las experiencias han sido experimentadas en el ...
Thumbnail

Uma análise da investigaçâo realizada em Portugal e Espanha sobre quadros interactivos multimédia 

Pereira Marques, Joâo José; Silva, Bento Duarte (Universidade da Coruña, 2012)
[Resumo] Os quadros interativos multimédia (QIM) constituíram, em Portugal e Espanha, uma das bandeiras da modernização tecnológicas das escolas no âmbito do Plano Tecnológico da Educação (PTE) e do Programa Escuela 2.0. ...
Thumbnail

Professores em formaçâo em busca dos sentidos contemporâneos 

Dos Santos, Rosemary; Oliveira dos Santos, Edméa (Universidade da Coruña, 2012)
[Resumo] Considerando o contexto sócio-históricocultural em que nos encontramos, no qual processos educacionais são mediados também pelas tecnologias digitais em rede, percebemos que as práticas formativas passam a ser ...
Thumbnail

Teoría de la educación, metodología y focalizaciones. La mirada pedagógica. José Manuel Touriñán López y Rafael Sáez Alonso 

Touriñán Morandeira, Laura (Universidade da Coruña, 2012)
[Resumo]
Thumbnail

Combinaciones de estrategias en el aprendizaje de la lengua extranjera 

García Herrero, María Mercedes (Universidade da Coruña, 2012)
[Resumen] El presente artículo pone de manifiesto la importancia de la utilización de estrategias en el aprendizaje de la lengua extranjera proporcionado información sobre diversas investigaciones llevadas a cabo en este ...
  • 1
  • 2

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMaterias

A miña conta

AccederRexistro

Descubre

AutorAfonso, António José (1)Almeida, Leandro S. (1)Cacheiro, Cristina Maria (1)Campos Juanatey, Diego (1)Dias, Diana (1)Dos Santos, Rosemary (1)Fernández Ríos, Luis (1)Ferreira, Carlos Alberto (1)Filipa Alves, Ana (1)García Herrero, María Mercedes (1)... máisMateriaEnsino superior (2)Inclusâo (2)Teacher training (2)Academic career (1)Acceso ao ensino superior (1)Adaptaçâo académica (1)Alumnos (1)Aprendizaje (1)Architecture (1)Arquitectura (1)... máisData2012 (15)
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións