Listar Xornadas de Innovación Docente (5ª. 2021. A Coruña) por data de publicación
Mostrando ítems 1-20 de 36
-
Estratexias educativas e procedementos de avaliación na universidade
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] A implementación de novas metodoloxías docentes nas aulas está deseñada para facilitar, apoiar e/ou mellorar a aprendizaxe pero é importante concretar en qué medida os estudantes universitarios consideran valiosas ... -
Importancia de los preconceptos en la adquisición de conocimientos en materias científico-técnicas
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] La cantidad de preconceptos que los alumnos poseen antes de abordar el estudio de un tema influye de manera notable en la adquisición de nuevos conocimientos. Se ha diseñado una estrategia de enseñanza aprendizaje ... -
A motivación do alumnado e o valor atribuído aos instrumentos de avaliación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] A situación derivada da pandemia provocada pola COVID-19 transformou substancialmente as metodoloxías de ensino-aprendizaxe. Unha mudanza moi evidente deuse nos instrumentos de avaliación ao teren que se adaptar ... -
Adaptando a ensinanza aos tempos de pandemia: da presencialidade ao modelo educativo online
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] A materia obrigatoria de "Deseño, planificación e avaliación de propostas didácticas de Tecnoloxía na Educación Secundaria” pertence ao Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, ... -
Una experiencia de gamificación en la introducción a la gestión empresarial
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] La creación del Espacio Europeo de Educación Superior ha traído consigo la necesidad de crear y desarrollar metodologías docentes más activas e innovadoras, que convierten al alumnado en protagonista activo de ... -
Experiencia de asistencia remota nunha asignatura base dunha enxeñería
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] Neste traballo reflíctese unha experiencia de asistencia remota nunha asignatura base dunha enxeñería. Trátase da asignatura Resistencia dos Materiais, impartida no segundo cuatrimestre en distintos graos no ámbito ... -
Realización de un dossier colaborativo sobre estiramientos en el grado de Fisioterapia
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] El movimiento, como agente físico aplicado con un fin terapéutico, es la base de la Cinesiterapia. Se constituye como un pilar fundamental dentro del curriculum del grado de Fisioterapia. Dentro de la asignatura ... -
Opinión de los alumnos de la asignatura Bases y principios de neurociencia y rehabilitación neurológica del MDD sobre la utilización de la videoconferencia como recurso didáctico en una modalidad docente semipresencial
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En tiempos de pandemia la "videoconferencia" se convierte en uno de los sistemas más utilizados para estar en contacto con los alumnos de manera síncrona. Se utiliza para impartir docencia, realizar tutorías ... -
Adaptación de la docencia práctica de materias de Bioquímica en tiempos de la pandemia por el Covid-19
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En este trabajo se comentan los retos que nos vimos obligados a afrontar y las soluciones tomadas por el profesorado a fin de adaptar la docencia de prácticas de laboratorio a la situación de pandemia causada por ... -
Adaptación de estrategias formativas y de orientación ante la nueva normalidad académica
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] A continuación, se presenta una experiencia innovadora desarrollada en el curso 2020/2021 por el Grupo de Innovación en Tutorización y Atención al Estudiantado (GITIAES) de la Universidade da Coruña para dar ... -
Herramientas docentes y nueva normalidad en la docencia de Puertos y Costas – Escuela de Caminos
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] La metodología docente de las asignaturas de Puertos y Costas emplea las visitas a obra y al laboratorio CITEEC como una parte de sus herramientas fundamentales. El confinamiento generado por la pandemia del ... -
Desarrollo de un programa de ejercicio terapéutico colaborativo, con perspectiva de género, en el grado de Fisioterapia
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] El movimiento, como agente físico aplicado con un fin terapéutico, es la base de la Cinesiterapia. Se constituye como un pilar fundamental dentro del curriculum del grado de Fisioterapia. Dentro de la asignatura ... -
Análise dos resultados obtidos nos procesos de avaliación da materia de Fisioloxía Humana durante a COVID-19
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] Neste traballo presentamos unha análise dos resultados obtidos nos exames finais da materia de Fisioloxía Humana durante a COVID-19, materia impartida no grao de podoloxía da UDC. Estes resultados comparáronse cos ... -
Teledocencia mixta con prácticas de laboratorio adaptadas á normativa COVID-19 nunha materia do Grado de Bioloxía
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021) -
Unha experiencia de adaptación metodolóxica á docencia virtual e as súas implicacións no seguimento por parte do alumnado
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] Neste traballo expóñense os cambios metodolóxicos, incluíndo os relativos á avaliación e ás titorías levados a cabo na materia Educación Matemática 1, de 1º do grao en Educación Primaria para adaptar a docencia á ... -
Mentoría en la Universidad: formación de las figuras implicadas
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En este trabajo se presenta una propuesta formativa transversal en formato MOOC (Massive Online Open Courses). El principal objetivo fue diseñar una herramienta de formación en mentoría dirigida, fundamentalmente, ... -
Sistema de prácticas virtuales como alternativa al laboratorio presencial en asignaturas de Ingeniería de Control
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] El principal reto en los sistemas de educación superior en los dos últimos años, a raíz de la pandemia mundial de COVID-19, ha sido el poder mantener la calidad de la educación impartida con las restricciones de ... -
Os seminarios PAT da Facultade de Economía e Empresa na Nova Normalidade Académica
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] O Plan de Acción Titorial (PAT) da Facultade de Economía e Empresa (FEE) da Universidade da Coruña (UDC) tivo que enfrontarse no curso 2020-2021, como o resto da Universidade, á Nova Normalidade Académica (NNA) ... -
Metodologías activas en la formación inicial del profesorado en orientación, tutoría y diagnóstico
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] El presente trabajo expone una experiencia de innovación educativa basada en la personalización del aprendizaje, que se está aplicando a dos asignaturas impartidas en la Facultad de Ciencias de la Educación. A ... -
Protocolo de autoevaluación e impacto frente a técnicas tradicionales en la docencia práctica de Sistemas Operativos
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] Estudios acerca del impacto de los mecanismos de autoevaluación en la docencia en Ingeniería Informática señalan en los últimos años los beneficios de la autoevaluación como medio formativo en sí mismo, para ...