Listar Xornadas de Innovación Docente (5ª. 2021. A Coruña) por data de publicación
Mostrando ítems 1-20 de 36
-
A motivación do alumnado e o valor atribuído aos instrumentos de avaliación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] A situación derivada da pandemia provocada pola COVID-19 transformou substancialmente as metodoloxías de ensino-aprendizaxe. Unha mudanza moi evidente deuse nos instrumentos de avaliación ao teren que se adaptar ... -
Os seminarios PAT da Facultade de Economía e Empresa na Nova Normalidade Académica
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] O Plan de Acción Titorial (PAT) da Facultade de Economía e Empresa (FEE) da Universidade da Coruña (UDC) tivo que enfrontarse no curso 2020-2021, como o resto da Universidade, á Nova Normalidade Académica (NNA) ... -
Protocolo de autoevaluación e impacto frente a técnicas tradicionales en la docencia práctica de Sistemas Operativos
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] Estudios acerca del impacto de los mecanismos de autoevaluación en la docencia en Ingeniería Informática señalan en los últimos años los beneficios de la autoevaluación como medio formativo en sí mismo, para ... -
Adaptación da docencia de Fisioloxía Humana ante a pandemia da Covid-19
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] A pandemia causada polo SARS-CoV-2 provocou un cambio no modelo educativo, principalmente polas medidas de seguridade adoptadas. O obxectivo do presente traballo é analizar os resultados da aprendizaxe a distancia ... -
Adaptando a ensinanza aos tempos de pandemia: da presencialidade ao modelo educativo online
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] A materia obrigatoria de "Deseño, planificación e avaliación de propostas didácticas de Tecnoloxía na Educación Secundaria” pertence ao Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, ... -
Una experiencia de gamificación en la introducción a la gestión empresarial
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] La creación del Espacio Europeo de Educación Superior ha traído consigo la necesidad de crear y desarrollar metodologías docentes más activas e innovadoras, que convierten al alumnado en protagonista activo de ... -
Creando un laboratorio virtual para dos asignaturas básicas en grados de Enfermería y Podología
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En el curso académico 2020-2021, en la Facultad de Enfermería y Podología se realizaron las clases de docencia expositiva mediante docencia telemática, y algunas clases de docencia interactiva y práctica, ... -
Experiencia de asistencia remota nunha asignatura base dunha enxeñería
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] Neste traballo reflíctese unha experiencia de asistencia remota nunha asignatura base dunha enxeñería. Trátase da asignatura Resistencia dos Materiais, impartida no segundo cuatrimestre en distintos graos no ámbito ... -
Realización de un dossier colaborativo sobre estiramientos en el grado de Fisioterapia
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] El movimiento, como agente físico aplicado con un fin terapéutico, es la base de la Cinesiterapia. Se constituye como un pilar fundamental dentro del curriculum del grado de Fisioterapia. Dentro de la asignatura ... -
Metodologías activas en la formación inicial del profesorado en orientación, tutoría y diagnóstico
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] El presente trabajo expone una experiencia de innovación educativa basada en la personalización del aprendizaje, que se está aplicando a dos asignaturas impartidas en la Facultad de Ciencias de la Educación. A ... -
Aula invertida como apuesta metodológica para dar continuidad a un título propio durante el confinamiento: una experiencia personal
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En este trabajo se presenta tanto el proceso de cambio de un modelo de docencia presencial a docencia online llevado a cabo en el título de propio de la Universidade da Coruña de cumplimiento legal y privacidad ... -
O son da nosa aula: una experiencia orquestal en tiempos de confinamiento
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] Las limitaciones impuestas por el COVID 19 afectaron negativamente al desarrollo de las asignaturas de carácter práctico, en este caso la expresión musical, por lo que fue necesario buscar alternativas tecnológicas ... -
Enjoy FFD
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] Dende a materia Fundamentals of Fashion Design (FFD) de primeiro curso e primeiro cuadrimestre do Grao en Xestión Industrial da Moda da UDC aspiramos a que o desfrute do alumnado sexa unha ferramenta eficaz cada ... -
Satisfacción e impacto en el aprendizaje de diferentes metodologías aplicadas durante el confinamiento para una materia del Grado de Fisioterapia
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] Se analiza el nivel de satisfacción y de contribución en la adquisición de competencias de diferentes metodologías docentes y recursos de atención personalizada incorporadas durante el curso 2019-20 entre los ... -
¿Cómo enseñar ciencia en tiempos de pandemia a los/as futuros/as maestros/as de Educación Infantil?
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En este trabajo se presenta la adaptación a la docencia virtual de la asignatura Enseñanza de las Ciencias de la Naturaleza (2º Curso del Grado de Educación Infantil). El número de estudiantes fue de 138 matriculados. ... -
Analítica de aprendizaje de una materia optativa del grado de Biología
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] El uso de plataformas virtuales de docencia por los estudiantes genera una gran cantidad de huellas y el reto consiste en analizar estos datos para sacar conclusiones del proceso de enseñanza-aprendizaje. En el ... -
Traer el campo al aula: el III Taller de Naturalezas Híbridas ante las vulnerabilidades sobrevenidas durante la pandemia de la COVID-19
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En este trabajo presentamos los resultados del III Taller de Naturalezas Híbridas, desarrollado en el mes de abril de 2021 en la Universidade Senior de A Coruña. Ante las vulnerabilidades sobrevenidas durante la ... -
Experiencia docente: Comunicación Corporativa nos tempos da COVID-19
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] Neste texto preséntase unha experiencia docente levada a cabo no curso académico 2020/2021 na materia Comunicación Corporativa do segundo curso do grao en Comunicación Audiovisual da Facultade de Ciencias da ... -
Estrategias para mejorar la participación de los estudiantes en la docencia síncrona en asignaturas del Máster Interuniversitario en Visión por Computador
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] Los nuevos paradigmas de la educación digital surgen como nuevas formas de interacción entre docentes y estudiantes donde la modalidad de enseñanza cambia de presencial a virtual. Sin embargo, las herramientas ... -
Mentoría en la Universidad: formación de las figuras implicadas
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumen] En este trabajo se presenta una propuesta formativa transversal en formato MOOC (Massive Online Open Courses). El principal objetivo fue diseñar una herramienta de formación en mentoría dirigida, fundamentalmente, ...