Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornadas de Innovación Docente
  • Xornadas de Innovación Docente (5ª. 2021. A Coruña)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornadas de Innovación Docente
  • Xornadas de Innovación Docente (5ª. 2021. A Coruña)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aula invertida como apuesta metodológica para dar continuidad a un título propio durante el confinamiento: una experiencia personal

Thumbnail
Ver/abrir
Jove_Villares_Daniel_2021_Aula_invertida_como_apuesta_metodologica_durante_confinamiento.pdf (186.0Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28875
Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
Coleccións
  • Xornadas de Innovación Docente (5ª. 2021. A Coruña) [36]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Aula invertida como apuesta metodológica para dar continuidad a un título propio durante el confinamiento: una experiencia personal
Autor(es)
Jove Villares, Daniel
Data
2021
Cita bibliográfica
Jove Villares, Daniel (2021): Aula invertida como apuesta metodológica para dar continuidad a un título propio durante el confinamiento: una experiencia personal. En García Naya, J.A. (ed.) (2021). Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 203 -218) DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.203 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180
Resumo
[Resumen] En este trabajo se presenta tanto el proceso de cambio de un modelo de docencia presencial a docencia online llevado a cabo en el título de propio de la Universidade da Coruña de cumplimiento legal y privacidad a raíz del confinamiento. Junto a ese panorama general, se presenta la aplicación del aula invertida como metodología apropiada para afrontar la docencia en una materia de un posgrado en el que la totalidad del alumnado eran profesionales que debían compatibilizar sus trabajos (en unos momentos ciertamente complejos) con la continuidad de sus estudios.
 
[Abstract] This paper presents both the process of change from a face-to-face teaching model to online teaching carried out in the posgraduate in legal compliance and privacy as a result of confinement. In addition to this general overview, the application of the flipped classroom is presented as an appropriate methodology for teaching a subject in a postgraduate course in which all the students were professionals who had to combine their jobs (at a time that was certainly complex) with the continuity of their studies.
 
Palabras chave
Aula invertida
Digitalización
Posgrado
Pandemia
Inverted classroom
Digitisation
Postgraduate
Pandemic
 
Versión do editor
https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.203
Dereitos
Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
ISBN
978-84-9749-818-0
Recurso relacionado
http://hdl.handle.net/2183/28796

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións