Experiencia docente: Comunicación Corporativa nos tempos da COVID-19
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28891
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Experiencia docente: Comunicación Corporativa nos tempos da COVID-19Data
2021Cita bibliográfica
Costa Sánchez, Carmen; Santos, Iria (2021): Experiencia docente: Comunicación Corporativa nos tempos da COVID-19. En García Naya, J.A. (ed.) (2021). Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 121-134). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.121 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180
Resumo
[Resumo] Neste texto preséntase unha experiencia docente levada a cabo no curso académico 2020/2021 na materia Comunicación Corporativa do segundo curso do grao en Comunicación Audiovisual da Facultade de Ciencias da Comunicación da Universidade da Coruña. A experiencia práctica en que afondaremos trátase da segunda práctica que o alumnado levou a cabo para a dita materia no mencionado curso e consiste na realización dunha campaña de concienciación sobre as boas prácticas fronte á covid-19. A súa implementación fixo posible que o alumnado se integrase nunha práctica contextualizada dentro dunha situación real e que a eles mesmos lles afecta; asumindo o rol de consultores de comunicación e permitíndolles realizar unha estratexia ao servizo do ben común, comprendendo así que comunicación corporativa non é exclusivamente comunicación para a venda dun produto/servizo. [Abstract] This text presents a teacher experience carried out during the academic year 2020/2021 in the subject "Corporate Communication" of the second year of the degree in Audiovisual Communication of the Faculty of Communication Sciences of the University of A Coruña. The practical experience that we will delve into is the second practice that students carry out for this subject and consists of carrying out an awareness campaign on good practices against COVID-19. Its implementation has made it possible for students to integrate into a contextualized practice within a real situation, which affects them themselves; assuming the role of communication consultants and allowing them to carry out a strategy in the service of the common good, thus understanding that corporate communication is not exclusively communication for the sale of a product / service.
Palabras chave
Comunicación corporativa
Comunicación audiovisual
COVID-19
Práctica grupal
Estratexias de comunicación
Corporate communication
Audiovisual communication
Group practice
Communication strategies
Comunicación audiovisual
COVID-19
Práctica grupal
Estratexias de comunicación
Corporate communication
Audiovisual communication
Group practice
Communication strategies
Versión do editor
Dereitos
Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
ISBN
978-84-9749-818-0