Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 59
Programas formativos no CEIDA baseados na participación dos axentes implicados
(Universidade da Coruña, 2007)
[Resumo] A aprendizaje significativa, os cambios de hábitos e comportamentos, os compromisos
e accións proambientais teñen máis posibilidades de ser viables e perdurar se as
persoas destinatarias son actores e non meros ...
Aprendendo a valorar os recursos hídricos: experiencia de introdución do tópico da xestión da auga nunha secundaria mexicana a partir da xeomática
(Universidade da Coruña, 2010)
[Resumo] A xestión integrada da auga (XIA) é o medio mediante o cal actualmente se trata a problemática relacionada co recurso hídrico, como un proceso holístico para unha solución global do seu uso, cantidade, distribución ...
Os efectos rebote e outros efectos secundarios dos programas para mitigar o cambio climático: unha mirada desde a educación e a comunicación
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] A adopción de fórmulas orientadas a reducir o consumo de enerxía ou as emisións de
gases de efecto invernadoiro (GEI) abre novas oportunidades para os comportamentos
emisores ou engade novos atractivos aos xa ...
Outra lectura da historia da educación ambiental e algún apuntamento sobre a crise do presente
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] A finalidade deste artigo é “deconstruír” a traxectoria da educación ambiental (EA) para
intentar ir alén da visión histórica lineal, descontextualizada, sen suxeitos e sen conflitos,
que predomina na literatura ...
A experiencia educativa do Xardín Botánico de Córdoba
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Os xardíns botánicos de hoxe en día desenvolven funcións que van máis alá das relacionadas co estudo e a conservación da diversidade vexetal. A educación ambiental converteuse nun dos principais puntos de preocupación ...
Perspectivas pedagógicas en geomorfología.
(Universidade da Coruña, 1996)
[Resumen] Los nuevos planes que se están poniendo en práctica en educación primaria y secundaria como consecuencia de la aplicación de la LOGSE, así como la reorganización de los estudios universitarios, contemplan algunos ...
A profesionalización nos equipamentos de educación ambiental en España vista desde dentro
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] A profesionalización é un dos temas que máis debates e reflexións despertou na última década no territorio español. O Libro Blanco da Educación Ambiental en España recomenda impulsar o recoñecemento profesional ...
A necesaria alfabetización ambiental do profesorado en formación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] A necesidade de facer fronte á situación ecolóxicamente insostible na que nos atopamos puxo de manifesto a importancia da alfabetización ambiental. Requírese promover, desde os sistemas escolares especialmente, o ...
Crítica da idea de desenvolvemento sostible como proposta pedagóxica
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2016)
[Resumo] A contribución da Universidade, e demais instancias educativas formais, para a creación dunha cidadanía global en torno aos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible pasa necesariamente por dar cabida ás formulacións ...
Percorrido histórico dos Congresos de Educación Ambiental para os países lusófonos e Galicia
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
[Resumo] Este artigo ten a súa orixe na presentación realizada polo autor nas II Xornadas Internacionais de Educación Ambiental organizadas polo Centro de Extensión Universitaria e Divulgación Ambiental de Galicia, na súa ...