Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 09-10, (2010)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 09-10, (2010)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aprendendo a valorar os recursos hídricos: experiencia de introdución do tópico da xestión da auga nunha secundaria mexicana a partir da xeomática

Thumbnail
View/Open
AS 9-10 2010 art 7.pdf (245.9Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/8331
Collections
  • REV - AS - Nº 09-10, (2010) [12]
Metadata
Show full item record
Title
Aprendendo a valorar os recursos hídricos: experiencia de introdución do tópico da xestión da auga nunha secundaria mexicana a partir da xeomática
Alternative Title(s)
Learning to appreciate water resources: the experience of introducing the topic of water management into a Mexican secondary school based on geomantics
Author(s)
Morales Reynoso, Tania
Quentin, Emmanuelle
Manzanares Ramírez, Minerva
Date
2010
Citation
Ambientalmente sustentable 2010, 9-10: 141-155. ISSN: 1887-2417
Abstract
[Resumo] A xestión integrada da auga (XIA) é o medio mediante o cal actualmente se trata a problemática relacionada co recurso hídrico, como un proceso holístico para unha solución global do seu uso, cantidade, distribución e decisións ao respecto. Por iso, a introdución dos seus conceptos desde unha idade temperá é vital como parte da toma de conciencia e a súa proxección a longo prazo. Neste sentido, presentamos os resultados do ensino da XIA no nivel medio básico apoiándose nos Sistemas de Información Xeográfica (SIX) como principal ferramenta didáctica, dentro dunha Escola Secundaria do Estado de México, tratando desde a súa implementación, desenvolvemento, resultados e propostas para os profesores que traballen coa área, como son: Xeografía, Ecoloxía, Educación Ambiental, desenvolvemento sustentable ou demografía
 
[Abstract] The subject of water has led the worldwide population to awaken to de issue of liquid ́s scarcity throughout the world, and how day by day it worsens, leading this problem to be seriously investigated. The integrated management of water has been the way for her issue, insufficiency and distribution within the holistic process in a global solution as any decision referent to water. For this reason, this research give us the results of the introduction to the basic concepts of the integrated management of Water in to Junior High School ́s educative programs, as an important tool of knowledge supported in the Geographic Information Systems (GIS), as a part of the pedagogical instrument to learning for students and teachers who work with knowledge in Geographic, Ecology, Education and Sustentability.
 
Keywords
Educación ambiental
Sistemas de información xeográfica (SIX)
Ecoloxía
Auga
Environmental education
Integrated management of water
Geographic information systems (GIS)
Ecology
Water
Xestión integrada a auga (XIA)
 
ISSN
1887-2417

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback