A necesaria alfabetización ambiental do profesorado en formación

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/22141
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
A necesaria alfabetización ambiental do profesorado en formaciónAlternative Title(s)
The necessary environmental literacy of teachers in trainingAuthor(s)
Date
2013Citation
Ambientalmente Sustentable, 2013, 15-16: 7-18. ISSN: 1887-2417
Abstract
[Resumo] A necesidade de facer fronte á situación ecolóxicamente insostible na que nos atopamos puxo de manifesto a importancia da alfabetización ambiental. Requírese promover, desde os sistemas escolares especialmente, o desenvolvemento dunha cidadanía alfabetizada ambientalmente. Esta alfabetización pasa polo profesorado, que desde a súa práctica docente debería asumir un papel fundamental como educador ambiental. Por iso, é necesario que na súa formación inicial nos títulos de Grado, contémplense competencias que aseguren a súa adecuada alfabetización ambiental e garantir asía inclusión da educación ambiental na escola [Abstract] The need to address the ecologically unsustainable situation in which we find ourselves nowadays has highlighted the importance of environmental literacy. It is required to promote an environmentally literate citizenry, especially from the educational systems. This literacy includes teachers, who should play a key role as environmental educators in their teaching practices. Therefore, it is necessary that in their initial training in degree courses, competencies that ensure adequate environmental literacy will be considered, and thus ensure the inclusion of environmental education in school
Keywords
Formación do profesorado
Educación ambiental
Competencias ambientais
Alfabetización ambiental
Teacher's training
Environmental education
Environmental competencies
Environmental literacy
Educación ambiental
Competencias ambientais
Alfabetización ambiental
Teacher's training
Environmental education
Environmental competencies
Environmental literacy
Rights
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
1887-2417