Listar GI-iMARKA - Artigos por título
Mostrando ítems 21-24 de 24
-
The Inefficiency of the Neoclassical Paradigm in the Promotion of Subjective Well-Being and Socioeconomic, and Environmental Sustainability: An Empirical Test for the Spanish Case
(MDPI, 2019)[Abstract] The recent literature developed in the field of happiness economics highlights the overvaluation of income and material prosperity as determinants of happiness, and calls into question many of the assumptions ... -
Tourism Marketing in a Metaverse Context: the New Reality of European Museums on Meta
(Taylor & Francis, 2023)[Abstract] The “contactless” culture established after COVID-19 and the development of metaverse technologies, such as virtual reality, augmented reality, blockchain and artificial intelligence, serve as vectors of change ... -
El uso de la neurociencia en el diseño de contenidos transmedia en los canales de televisión públicos de Europa: videojuegos y social TV
(Universidad de Córdoba, 2018)[Resumen] Con el objetivo de mejorar la atracción de nuevas audiencias, las cadenas de televisión públicas de Europa están utilizando la neurociencia para conocer mejor a sus usuarios y establecer las bases para el diseño ... -
Utilización, conocimiento y valoración de redes sociales digitales científicas en las universidades gallegas
(EPI SCP, 2018)[Resumen]: Las redes sociales digitales científicas (RSDC) han supuesto un importante avance en la difusión del conocimiento en la comunidad científica. Son cada vez más los investigadores que coinciden en la necesidad ...