Now showing items 29-42 of 42

    • Marie Anne Paulze Lavoisier: unha descoñecida científica 

      Bermejo Patiño, Manolo R.; González Noya, Ana M.; Pintos Barral, Xoana; Liste López, Socorro (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMO] A contribución das mulleres á creación científica ao longo da historia da Humanidade non parece importante se consideramos o pouco que aparecen nos libros de texto; deste xeito, o alumnado non advertirá a existencia ...
    • La mediación en los casos de violencia de género ¿es posible? 

      Álvarez Buján, María Victoria (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMEN] La mediación es un método alternativo de resolución de conflictos rápido y eficaz cuando las controversias que pretende resolver se refieren a derechos dispositivos. Sin embargo, esta forma de autocomposición ...
    • Mujeres: efecto palanca del empleo en las spin-offs universitarias 

      Rodríguez-Gulías, María Jesús; Fernández-López, Sara; Rodeiro Pazos, David (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMEN] En las últimas décadas el número de spin-offs creadas en los sistemas universitarios se ha incrementado considerablemente. El objetivo de este trabajo es contrastar si la presencia de mujeres en el capital social ...
    • Muller, exilio e novela en Galicia 

      Rodríguez-González, Olivia (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMO] O traballo analiza con enfoque comparado un corpus de catro novelas sobre o exilio republicano de 1939 relacionadas coas mulleres de Galicia. Dúas delas foron publicadas por escritoras que viviron o exilio uns ...
    • Mulleres e física: desmontando tópicos 

      Calvo Iglesias, Encina (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMO] hai falsos tópicos que se empregan para xustificar a escasa representación de mulleres en ciencias e enxeñerías, entre eles a falla de tradición e incluso a menor aptitude coma suxeriu en 2005 o reitor da universidade ...
    • Las nuevas tecnologías al servicio de la igualdad: análisis de las páginas web de las unidades de igualdad de las universidades españolas 

      Pérez Pais, Carmen; Picallo Martínez, Mª Dolores (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMEN] La comunicación a través de la página web y su utilización a favor de unos determinados objetivos debería constituir una de las preocupaciones básicas de cualquier institución. La bibliografía relativa a las ...
    • Paleontólogas y geólogas británicas en la revolución de la historia natural del siglo XIX 

      Álvarez-Campana Gallo, José Manuel (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMEN] El caso de las paleontólogas y geólogas británicas a principios del siglo XIX podría considerarse paradigmático de la invisibilidad de las mujeres cuando se narra con sesgo androcéntrico la historia de los progresos ...
    • Pioneiras na ciencia: o papel das mulleres na revolución científica 

      Crespo, Begoña; Puente-Castelo, Luis (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMO] Os cambios nos paradigmas de control e acceso ao coñecemento que tiveron lugar a partir da segunda metade do século XVII tiveron como consecuencia a expansión da ciencia fora do control escolástico nas universidades, ...
    • La presencia de la mujer en la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de A Coruña 

      Fernández-Gago Longueira, Paula; Pernas Alonso, María Inés; Caridad Yáñez, Eduardo Alfonso; Carreiro Otero, María; López García, Cándido; Mesejo Conde, Mónica (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMEN] Esta comunicación surge a partir del proyecto de investigación MAGA (Mujeres Arquitectas de GAlicia) cuyo objetivo consiste en determinar la visibilidad de las arquitectas gallegas a través de su papel activo ...
    • La presencia femenina en el campo científico y tecnológico: reflexiones para el debate 

      Vaquero García, Alberto (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMEN] Aunque en los últimos años se ha avanzado notablemente en medidas para la igualdad, en el campo científico y tecnológico aún se manifiestan diferencias importantes entre hombres y mujeres. El objetivo del trabajo ...
    • Socioloxía da educación e ecofeminismos: docencia e investigación 

      Caramés Balo, Rosa Elena (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMO] Tendo en conta a necesidade dunha formación holística para a labor do maxisterio e a súa función socializadora, aproveitase o ceñecemento acumulado polos estudios ecofeministas máis recentes e as súas vinculacións ...
    • La violencia simbólica a través del cómic: el caso de Estados Unidos y Japón 

      Lorenzo Teijo, Bruno José (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMEN] Este trabajo parte de la hipótesis de que los autores y autoras de cómic de cada país representan a las mujeres en sus obras según la imagen que se tiene de las mujeres en cada contexto social. Los cambios en ...
    • Violencia simbólica na dirección escolar 

      Pérez Varela, Noelia (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMO]Esta comunicación recompila parte dos resultados dun traballo inédito titulado “A dirección escolar en feminino: percepción dos factores que interveñen no acceso e desempeño de postos directivos en centros de ensino ...
    • Violencia simbólica, violencia real: a cultura que nos agrede 

      Martín Lucas, Belén (Universidade da Coruña, 2014)
      [RESUMO] A persistencia dos valores sexistas patriarcais no pensamento hexemónico das nosas sociedades explica a continuidade nas agresións ás mulleres e nenas a pesar das medidas policiais e xudiciais contra a violencia ...