Listar Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX (2ª. 2014. Ferrol) por título
Mostrando ítems 29-42 de 42
-
Marie Anne Paulze Lavoisier: unha descoñecida científica
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMO] A contribución das mulleres á creación científica ao longo da historia da Humanidade non parece importante se consideramos o pouco que aparecen nos libros de texto; deste xeito, o alumnado non advertirá a existencia ... -
La mediación en los casos de violencia de género ¿es posible?
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMEN] La mediación es un método alternativo de resolución de conflictos rápido y eficaz cuando las controversias que pretende resolver se refieren a derechos dispositivos. Sin embargo, esta forma de autocomposición ... -
Mujeres: efecto palanca del empleo en las spin-offs universitarias
(Universidade da Coruña, 2014)[Resumen] En las últimas décadas el número de spin-offs creadas en los sistemas universitarios se ha incrementado considerablemente. El objetivo de este trabajo es contrastar si la presencia de mujeres en el capital social ... -
Muller, exilio e novela en Galicia
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMO] O traballo analiza con enfoque comparado un corpus de catro novelas sobre o exilio republicano de 1939 relacionadas coas mulleres de Galicia. Dúas delas foron publicadas por escritoras que viviron o exilio uns ... -
Mulleres e física: desmontando tópicos
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMO] hai falsos tópicos que se empregan para xustificar a escasa representación de mulleres en ciencias e enxeñerías, entre eles a falla de tradición e incluso a menor aptitude coma suxeriu en 2005 o reitor da universidade ... -
Las nuevas tecnologías al servicio de la igualdad: análisis de las páginas web de las unidades de igualdad de las universidades españolas
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMEN] La comunicación a través de la página web y su utilización a favor de unos determinados objetivos debería constituir una de las preocupaciones básicas de cualquier institución. La bibliografía relativa a las ... -
Paleontólogas y geólogas británicas en la revolución de la historia natural del siglo XIX
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMEN] El caso de las paleontólogas y geólogas británicas a principios del siglo XIX podría considerarse paradigmático de la invisibilidad de las mujeres cuando se narra con sesgo androcéntrico la historia de los progresos ... -
Pioneiras na ciencia: o papel das mulleres na revolución científica
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMO] Os cambios nos paradigmas de control e acceso ao coñecemento que tiveron lugar a partir da segunda metade do século XVII tiveron como consecuencia a expansión da ciencia fora do control escolástico nas universidades, ... -
La presencia de la mujer en la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de A Coruña
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMEN] Esta comunicación surge a partir del proyecto de investigación MAGA (Mujeres Arquitectas de GAlicia) cuyo objetivo consiste en determinar la visibilidad de las arquitectas gallegas a través de su papel activo ... -
La presencia femenina en el campo científico y tecnológico: reflexiones para el debate
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMEN] Aunque en los últimos años se ha avanzado notablemente en medidas para la igualdad, en el campo científico y tecnológico aún se manifiestan diferencias importantes entre hombres y mujeres. El objetivo del trabajo ... -
Socioloxía da educación e ecofeminismos: docencia e investigación
(Universidade da Coruña, 2014)[Resumo] Tendo en conta a necesidade dunha formación holística para a labor do maxisterio e a súa función socializadora, aproveitase o ceñecemento acumulado polos estudios ecofeministas máis recentes e as súas vinculacións ... -
La violencia simbólica a través del cómic: el caso de Estados Unidos y Japón
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMEN] Este trabajo parte de la hipótesis de que los autores y autoras de cómic de cada país representan a las mujeres en sus obras según la imagen que se tiene de las mujeres en cada contexto social. Los cambios en ... -
Violencia simbólica na dirección escolar
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMO]Esta comunicación recompila parte dos resultados dun traballo inédito titulado “A dirección escolar en feminino: percepción dos factores que interveñen no acceso e desempeño de postos directivos en centros de ensino ... -
Violencia simbólica, violencia real: a cultura que nos agrede
(Universidade da Coruña, 2014)[RESUMO] A persistencia dos valores sexistas patriarcais no pensamento hexemónico das nosas sociedades explica a continuidade nas agresións ás mulleres e nenas a pesar das medidas policiais e xudiciais contra a violencia ...