Recent Submissions

  • Construíndo o coñecemento informático: situación da perspectiva de xénero nos estudos de grao das universidades españolas 

    Castro, Laura M. (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
    [Resumo]: 64 facultades e escolas imparten estudos de informática en universidades públicas e privadas do estado español, estudos que foron revisados, en todos os casos, na última década, por mor da adaptación ao EEES (plan ...
  • Integrando a linguaxe inclusiva no currículo universitario: un caso de estudo no Grao en Inglés da UDC 

    Ramos, Lucía; Moura, Joaquim de; Novo Buján, Jorge; Ortega Hortas, Marcos (Águeda Gómez Suárez, Ana Neira Pena e Marta Pérez Pereiro: Universidade de Vigo; Universidade da Coruña; Universidade de Santiago de Compostela, 2023)
    [Resumo]: Neste estudo, proponse unha actividade de innovación docente no contexto da materia Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC) do Grao en Inglés da Universidade da Coruña (UDC), co obxectivo de promover ...
  • Mujeres: efecto palanca del empleo en las spin-offs universitarias 

    Rodríguez-Gulías, María Jesús; Fernández-López, Sara; Rodeiro-Pazos, D. (Universidade da Coruña, 2014)
    [Resumen] En las últimas décadas el número de spin-offs creadas en los sistemas universitarios se ha incrementado considerablemente. El objetivo de este trabajo es contrastar si la presencia de mujeres en el capital social ...
  • La evolución del plan estratégico de igualdad en materia de ciencia y tecnología: del 2008 al 2014 

    López-Arranz, Asunción; Millor Arias, María del Pilar (Universidade da Coruña, 2014)
    [RESUMO] Con la publicación del primer Plan Estratégico de Igualdad de Oportunidades se inicia una etapa importante en España para poner en funcionamiento la Ley Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, para la Igualdad Efectiva ...
  • A Ciencia Cierta: proyecto de visibilización 

    Vierna Fernández, Sara; Ruíz López, Melisa; Araújo Fernández, María; Rivas Brea, Teresa; Piñeiro Di Blasi, Jessica I.; Iglesias Comesaña, Carla; Saavedra González, Ángeles (Universidade da Coruña, 2014)
    [RESUMEN] ¿Por qué no aprendemos en las escuelas los grandes logros que miles de mujeres han alcanzado para el avance de la humanidad? El currículum escolar, especialmente el formal, no refleja las conquistas y éxitos que ...

View more