Listar Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación (REIPE) por título
Mostrando ítems 34-53 de 92
-
Efeito das competências de literacia emergente na aprendizagem inicial da leitura
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-04-29)[Resumo] Vários estudos têm sugerido que os conceitos acerca do impresso, os conhecimentos acerca da escrita, o reconhecimento de letras e a consciência fonológica são preditores da aprendizagem inicial da leitura. No ... -
Emotional security and family relationships of Spanish college students
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-12-04)[Abstract] This study is grounded on Systems Theory and Emotional Security Theory, and aims at extending past work by examining relations among children’s emotional security in the family system and the quality of family ... -
Entrenamiento musical y memoria de trabajo:relación con rendimiento, sexo y familiainstrumental del entrenamiento
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2024-07-01)[Resumen] El objetivo de esta investigación es analizar la relación entre la memoria de trabajoy la formación musical, su repercusión en el rendimiento académico y la influencia del géneroy la familia instrumental. La ... -
Estrategias de aprendizaje y rendimiento académico en el alumnado universitario
(Servizo de Publicacións, Universidade da Coruña, 2023-07-01)[Resumen] El rendimiento académico está influido por múltiples variables, entre ellas, las estrategias de aprendizaje. Estas estrategias de aprendizaje son mecanismos conscientes e intencionales utilizados para procesar, ... -
Estrategias de lectura empleadas por estudiantes universitarios de tres áreas académicas
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021-07-01)[Resumen] Considerando la comprensión lectora como un proceso cognitivo en el que se relacionan características tanto del texto como del lector, en este trabajo se hizo la pregunta de si estudiantes universitarios ... -
Estudo longitudinal sobre as relações entre práticas parentais, habilidades sociais, problemas de comportamento e desempenho académico
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-12-11)[Resumo] O objetivo deste estudo é examinar a relação entre práticas parentais, habilidades sociais, problemas de comportamento e desempenho acadêmico, com base em dados de estudantes do ensino médio e seus pais ao longo ... -
Evaluación de una intervención preventiva del consumo de drogas al agregar un componente para padres
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021-12-01)[Resumen] El objetivo de este estudio fue evaluar la eficacia de la Intervención Preventiva para Estudiantes Adolescentes en Riesgo (IPEA-R) cuando se combina con la Intervención Mínima para Padres de Adolescentes en Riesgo ... -
Fatores associados ao rendimento acadêmico na formação inicial de professores
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021-07-01)[Resumo] O contexto socioeconômico e as características da Instituição de Ensino Superior podem desempenhar um papel importante no desempenho académico dos estudantes. Uma melhor compreensão destes fatores pode ajudar a ... -
El fomento de la implicación educativa familiar en casa a través del Programa IMPLICA2: evaluación de resultados
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-04-29)[Resumen] En este estudio se ha implementado (en cuatro sesiones durante un mes del curso académico 2019-2020) el programa IMPLICA2 dirigido a las familias con hijos que cursan 5º y 6º de Primaria de la Comunidad Autónoma ... -
Fortalezas del carácter, malestar emocional y procrastinación académica de estudiantes de Psicología
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2023-12-15)[Resumen] Las fortalezas del carácter son rasgos de personalidad que se han relacionado con el bienestar, la salud mental y el rendimiento universitario eficaz. El objetivo de esta investigación fue evaluar el impacto de ... -
Gestão da sala de aula e perceção de indisciplina: Um estudo com professores angolanos
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-04-29)[Resumo] A indisciplina na sala de aula constitui uma das maiores preocupações para os intervenientes no processo educativo (professores, gestores de estabelecimentos de ensino, pais) e para a sociedade em geral. Este ... -
Habilidades sociais, motivação para o aprendizado e clima escolar no ensino fundamental e médio
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-12-11)[Resumo] A motivação para aprender pode levar a um melhor desempenho acadêmico e melhores condições para a aquisição de conhecimentos, além disso, os comportamentos colaborativos entre estudantese professores, que ... -
Habilidades sociales, apoyo familiar y clima escolar en alumnos de sexto curso
(Servizo de Publicacións, Universidade da Coruña, 2023-06-01)[Resumo] Fundamentando na teoria bioecológica e da resiliência, o objetivo deste estudo foi analisar em que medida a percepção de um conjunto de fatores de proteção (habilidades sociais, suporte familiar e clima escolar) ... -
La Historia de las Historias de los psicólogos y las psicólogas. Reseña del libro: La Psicología vista por sus Protagonistas. La Psicología en España durante las últimas décadas
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-12-10)[Resumen] El libro “La Psicología vista por sus protagonistas. La psicología en España durante las últimas décadas”, hace referencia a un conjunto de grandes momentos, reflexionados por sus protagonistas, como pasos ... -
Imagen, ansiedad y actitudes ante la muerte antes del COVID-19 y tres años después: Un estudio con adolescentes
[Resumen] Los trastornos de ansiedad y la depresión han aumentado como consecuencia de la COVID-19. El objetivo de este estudio es examinar la influencia de la pandemia y el género en las imágenes de la muerte, la ansiedad ... -
Impacto do Sars-Cov-2 (COVID-19) na cognição social e saúde mental de professores brasileiros
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021-12-01)[Resumo] O objetivo deste estudo foi analisar a cognição social e a saúde mental de professores brasileiros, em resposta ao COVID-19. Participaram 320 docentes de todos os níveis de ensino (82% mulheres), com uma média de ... -
Inclusão de jovens e adultos com deficiência na educação pública do Ceará: uma incursão documental
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021-07-01)[Resumo] A inclusão de jovens e adultos com deficiência no sistema de educação pública do Brasil e a garantia de acesso a uma educação de qualidade e oportunidades para desenvolver suas habilidades é um desafio permanente. ... -
Influencia de la satisfacción, expectativas y percepción del rendimiento en el abandono universitario durante la pandemia
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-12-04)[Resumen] El abandono universitario es un área de investigación creciente debido a las diversas consecuencias negativas que puede acarrear. Se trata de un fenómeno complejo en el que intervienen múltiples variables, entre ... -
Inteligência emocional e gestão de conflito na interação pedagógica
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-04-29)[Resumo] Vários estudos mostram a relação entre as capacidades da inteligência emocional e a gestão de conflito nas relações pessoais. No entanto, são escassos os que investigam estes constructos na interação professor-aluno. ... -
Intenção e atitudes de estudantes universitários/as brasileiros/as face à vacina COVID - 19
(Servizo de Publicacións, Universidade da Coruña, 2023-07-01)[Resumo] A vacinação é uma importante medida preventiva para reduzir apandemia da COVID-19 e o seu impacto em termos de morbilidade, mortalidade e hospitalizações. Para além disso, pode representar uma importante estratégia ...