Mostrando ítems 11-15 de 33

    • Fisioterapia en mulleres con trastornos da conduta alimentaria 

      Carballo-Costa, Lidia; Robles-García, Verónica (Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
      [Resumo] A Asociación de Bulimia e Anorexia de A Coruña (ABAC) inclúe a área de recuperación física e funcional dentro do seu programa de tratamento multidisciplinar dos trastornos da conduta alimentaria. A Fisioterapia ...
    • Perspectiva de género en Ciencias de la Salud: igualdad y Terapia Ocupacional 

      Canosa, Nereida; Groba, Betania; Nieto-Riveiro, Laura; Pousada, Thais (Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
      [Resumen] La perspectiva de género hace referencia a un posicionamiento crítico de normatividad patriarcal que sustenta el sistema social en el que el género es un principio de jerarquización de espacios, recursos y ...
    • Aprendizaje-servicio aplicado a la dirección estratégica de asociaciones sin fin de lucro 

      Calvo, Nuria; Barros-Campello, Esther; Gago-Cortés, Carmen (Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
      [Resumen] Proponemos un planteamiento orientado al aprendizaje basado en el servicio a organizaciones sin fin de lucro del entorno de la Universidade da Coruña (UDC). Para ello, y utilizando como punto de partida las ...
    • Metodoloxías e ferramentas útiles para desenvolver un proxecto de Aprendizaxe-Servizo 

      Ares-Pernas, Ana; Abad, María-José (Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
      [Resumo] Neste traballo recóllese un resumo das metodoloxías empregadas durante os cursos 2015/2016 a 2018/2019 para o deseño e avaliación de varias actividades de Aprendizaxe-Servizo e unha selección de aquelas que ...
    • Vantaxes do uso de Twitter na aula de italiano como LE 

      Tucci, Emiliana (Universidade da Coruña, Cufie, 2020)
      [Resumo] O “Grupo de Innovación Educativa no Ensino-Aprendizaxe das Linguas e Literaturas Románicas” da Facultade de Filoloxía ten, entre outros obxectivos, fomentar o uso das redes sociais no ensino das linguas románicas. ...