Listar Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña) por título
Mostrando ítems 29-39 de 39
-
O cofre dos libros: unha proposta de ensino-aprendizaxe de Literatura Infantil e Xuvenil a través de Twitter
(2018)[Resumo] O presente traballo xira arredor dunha proposta, encadrada na materia “Literatura Infantil e Xuvenil e a súa Didáctica” (optativa de terceiro curso no Grao en Educación Primaria da UDC), que conta, como protagonistas ... -
O modelado e a simulación como recursos para a aprendizaxe
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumo] A combinación da aprendizaxe visual e conceptual é máis efectiva que o modelo tradicional de aprendizaxe, onde as definicións, os teoremas, as demostracións ou os exercicios se presentan nas clases dun xeito ... -
O whatsapp como ferramenta educativa de participación e de aprendizaxe da lingua galega e a súa didáctica
(2018)[Resumo] A proposta educativa que se presenta é unha experiencia práctica levada a cabo no curso académico 2016/2017 na materia “Lingua galega e a súa didáctica” de primeiro curso do grao en Educación Primaria da Facultade ... -
Protagonismo do alumnado e relevancia social: unha experiencia de aprendizaxe baseada en proxectos
(2018)[Resumo] A nosa proposta enmárcase na materia “Proxectos de innovación e investigación educativa en lingua e literatura galega e lingua e literatura castelá”, no Mestrado en Profesorado de Educación Secundaria. Polo noso ... -
Responsabilidad social: perspectiva del alumnado de Administración y Dirección de Empresas
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] En esta comunicación se recoge la perspectiva del alumnado perteneciente a primero del grado de Administración y Dirección de Empresas de la Facultad de Economía y Empresa, en la Universidade da Coruña durante ... -
Robobo: la siguiente generación de robot educativo
(2018)[Resumen] Las carreras universitarias de informática e ingeniería han estado utilizando robots móviles en diferentes asignaturas desde hace mucho tiempo. Hasta el momento, debido principalmente a limitaciones económicas, ... -
Talleres para fomentar el uso de materiales manipulativos a través de la Estadística en Educación Primaria
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] Esta propuesta surge como una demanda del profesorado de 6º curso de Educación Primaria (EP) de un CEIP de Arteixo, para potenciar el uso y conocimiento de materiales en esta etapa educativa. A raíz de las ... -
The Big Plant Theory y otras metodologías dinamizadoras en grupos reducidos de dos materias de Fisiología Vegetal del grado en Biología
(2018)[Resumen] En este trabajo se describen dos experiencias basadas en la aplicación de estrategias motivadoras a los grupos reducidos de dos materias troncales del Grado en Biología. Ambas son materias del área de Fisiología ... -
UDC residuo cero. Calculadora online da pegada ecolóxica
(2018)[Resumo] A universidade, como institución responsable da educación e a concienciación para a sustentabilidade, debe contribuír ao cambio cara a unha xestión sustentable dos residuos e cara a unha economía circular. Isto ... -
Uso de prácticas reales y virtuales para el uso de cuestionarios conceptuales en la Física Aplicada
(Universidade da Coruña, Cufie, 2018)[Resumen] Es bastante común, en asignaturas como Física observar una falta de ligazón entre el fenómeno real observado y el concepto adquirido en las clases teóricas o de pizarra. Esto hace que el alumno tenga una brecha, ... -
El video como herramienta de elaboración de trabajos del alumnado
(2018)[Resumen] En este trabajo se expone la experiencia del video digital como herramienta de aprendizaje virtual para el alumnado, dentro de los nuevos sistemas de educación en el entorno universitario. En vez de elaborar ...