dc.contributor.author | Vieites, Manuel F. | |
dc.date.accessioned | 2011-07-12T11:34:15Z | |
dc.date.available | 2011-07-12T11:34:15Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.citation | Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2001, 5: 121-145. ISSN: 1138-5863 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-5863 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/7755 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Nesie traballo queremos realizar unha primeira aproximación ó que teñen sido
as relacións entre teatro e educación nas culturas sen tradición escrita, procesos formati-
vos tradicionalmente esquecidos nos manuais de historia da educación. Como iremos
vendo, o teatro constitúe un ámbito privilexiado de creación, expresión e comunicación
artística e cultural cunha indubidable dimensión educativa. | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract] Since the dawn of civilisation, theatre -considering the different ways of enac-
ting a dramatic situation- has been a means of providing group cohesion, an exceptional tool
to establish values, rules of conduct and social norms. For the early illiterate cultures, the
stage -no maller how bare or informal we may imagine it to have been- became an educa-
tional tool. The aim of this paper is to highlight the relevance of theatre in ritual and educa-
lional processes. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.title | Procesos educativos, socialización e teatro nas culturas sen tradición escrita. Algunhas consideracións para o seu estudio | es_ES |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.rights.accessRights | open access | |