Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorVieites, Manuel F.
dc.date.accessioned2011-07-12T11:34:15Z
dc.date.available2011-07-12T11:34:15Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.citationSarmiento Anuario galego de historia da educación, 2001, 5: 121-145. ISSN: 1138-5863es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7755
dc.description.abstract[Resumo] Nesie traballo queremos realizar unha primeira aproximación ó que teñen sido as relacións entre teatro e educación nas culturas sen tradición escrita, procesos formati- vos tradicionalmente esquecidos nos manuais de historia da educación. Como iremos vendo, o teatro constitúe un ámbito privilexiado de creación, expresión e comunicación artística e cultural cunha indubidable dimensión educativa.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Since the dawn of civilisation, theatre -considering the different ways of enac- ting a dramatic situation- has been a means of providing group cohesion, an exceptional tool to establish values, rules of conduct and social norms. For the early illiterate cultures, the stage -no maller how bare or informal we may imagine it to have been- became an educa- tional tool. The aim of this paper is to highlight the relevance of theatre in ritual and educa- lional processes.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleProcesos educativos, socialización e teatro nas culturas sen tradición escrita. Algunhas consideracións para o seu estudioes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem