Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 05, 2001
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 05, 2001
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Procesos educativos, socialización e teatro nas culturas sen tradición escrita. Algunhas consideracións para o seu estudio

Thumbnail
Ver/Abrir
SAR_5_art_7.pdf (2.732Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7755
Colecciones
  • REV - Sarmiento - Nº 05, 2001 [11]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Procesos educativos, socialización e teatro nas culturas sen tradición escrita. Algunhas consideracións para o seu estudio
Autor(es)
Vieites, Manuel F.
Fecha
2001
Cita bibliográfica
Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2001, 5: 121-145. ISSN: 1138-5863
Resumen
[Resumo] Nesie traballo queremos realizar unha primeira aproximación ó que teñen sido as relacións entre teatro e educación nas culturas sen tradición escrita, procesos formati- vos tradicionalmente esquecidos nos manuais de historia da educación. Como iremos vendo, o teatro constitúe un ámbito privilexiado de creación, expresión e comunicación artística e cultural cunha indubidable dimensión educativa.
 
[Abstract] Since the dawn of civilisation, theatre -considering the different ways of enac- ting a dramatic situation- has been a means of providing group cohesion, an exceptional tool to establish values, rules of conduct and social norms. For the early illiterate cultures, the stage -no maller how bare or informal we may imagine it to have been- became an educa- tional tool. The aim of this paper is to highlight the relevance of theatre in ritual and educa- lional processes.
 
ISSN
1138-5863

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias