Procesos educativos, socialización e teatro nas culturas sen tradición escrita. Algunhas consideracións para o seu estudio

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/7755Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Procesos educativos, socialización e teatro nas culturas sen tradición escrita. Algunhas consideracións para o seu estudioAuthor(s)
Date
2001Citation
Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2001, 5: 121-145. ISSN: 1138-5863
Abstract
[Resumo] Nesie traballo queremos realizar unha primeira aproximación ó que teñen sido
as relacións entre teatro e educación nas culturas sen tradición escrita, procesos formati-
vos tradicionalmente esquecidos nos manuais de historia da educación. Como iremos
vendo, o teatro constitúe un ámbito privilexiado de creación, expresión e comunicación
artística e cultural cunha indubidable dimensión educativa. [Abstract] Since the dawn of civilisation, theatre -considering the different ways of enac-
ting a dramatic situation- has been a means of providing group cohesion, an exceptional tool
to establish values, rules of conduct and social norms. For the early illiterate cultures, the
stage -no maller how bare or informal we may imagine it to have been- became an educa-
tional tool. The aim of this paper is to highlight the relevance of theatre in ritual and educa-
lional processes.
ISSN
1138-5863