Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 05, 2001
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 05, 2001
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Procesos educativos, socialización e teatro nas culturas sen tradición escrita. Algunhas consideracións para o seu estudio

Thumbnail
Ver/abrir
SAR_5_art_7.pdf (2.732Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7755
Coleccións
  • REV - Sarmiento - Nº 05, 2001 [11]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Procesos educativos, socialización e teatro nas culturas sen tradición escrita. Algunhas consideracións para o seu estudio
Autor(es)
Vieites, Manuel F.
Data
2001
Cita bibliográfica
Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2001, 5: 121-145. ISSN: 1138-5863
Resumo
[Resumo] Nesie traballo queremos realizar unha primeira aproximación ó que teñen sido as relacións entre teatro e educación nas culturas sen tradición escrita, procesos formati- vos tradicionalmente esquecidos nos manuais de historia da educación. Como iremos vendo, o teatro constitúe un ámbito privilexiado de creación, expresión e comunicación artística e cultural cunha indubidable dimensión educativa.
 
[Abstract] Since the dawn of civilisation, theatre -considering the different ways of enac- ting a dramatic situation- has been a means of providing group cohesion, an exceptional tool to establish values, rules of conduct and social norms. For the early illiterate cultures, the stage -no maller how bare or informal we may imagine it to have been- became an educa- tional tool. The aim of this paper is to highlight the relevance of theatre in ritual and educa- lional processes.
 
ISSN
1138-5863

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións