Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Introducción
(Universidade da Coruña, 2008)
La responsabilidad social corporativa como oportunidad para las empresas turísticas
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] En primeiro lugar realízase unha aproximación xeral ao concepto de responsabilidade social
empresarial e coméntanse algunhas das características deste novo modelo de xestión. A
seguir, repásanse algunhas das ...
Innovación turística: perspectivas teóricas y objetos de estudio
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Neste artigo analizamos a innovación no sector turístico dende o enfoque do suxeito organi-
zación en canto actor da innovación. Partimos do contexto en que as organizacións realizan
accións de innovación e ...
Estructura organizativa e imagen promocional del Camino de Santiago
(Universidade da Coruña, 2010)
[Resumen] Se analiza la promoción del Camino de Santiago en las últimas décadas, el contexto en que se hizo, los actores que intervinieron en el proceso, las estrategias de promoción para atraer a turistas y a intermediarios, ...