Now showing items 1-10 of 10

    • Un centro de documentación ambiental ao servizo da educación ambiental e da conservación do medio ambiente 

      Neira García, Natalia; Pardo Cereijo, Ana Belén; Pajón Jacobe, Verónica (Universidade da Coruña, 2007)
      [Resumo] O Centro de Documentación Domingo Quiroga é un centro especializado en medio ambiente que tomou nos seus inicios o modelo de xestión documental utilizado polo CENEAM (Centro Nacional de Educación Ambiental). Os ...
    • Comunicación. A chave do éxito dunha área protexida 

      Fratto, Víctor A. (Universidade da Coruña, 2007)
      [Resumo] Nos espazos protexidos a comunicación dáse a tres niveis: interna ou cos traballadores da área, ex situ ou cos poboadores da área e, por último, in situ cos visitantes que acoden no seu tempo de lecer. Para xestionar ...
    • A complexidade ambiental 

      Leff, Enrique (Universidade da Coruña, 2007)
      [Resumo] A análise da complexidade ambiental neste texto demárcase das visións da xeneratividade da physis, da ecoloxización da mente, das ciencias da complexidade e dos métodos interdisciplinarios e do pensamento complexo. ...
    • Estimación da pegada ecolóxica en dous Centros da Universidade de Santiago de Compostela, e posibles implicacións educativas 

      López Rodríguez, Ramón; López Álvarez, Noelia (Universidade da Coruña, 2007)
      [Resumo] A Universidade de Santiago de Compostela, a través do Plan de Desenvolvemento Sostible, asume o compromiso de incorporar medidas cara unha actividade docente e investigadora que se desenvolva baixo criterios de ...
    • O proxecto de educación ambiental "Climántica" 

      Sóñora Luna, Francisco (Universidade da Coruña, 2007)
      [Resumo] Climántica é un proxecto de educación ambiental que trata todas as problemáticas ambientais relacionándoas co cambio climático. Representa un dos catro piares sobre os que se asenta o Plano Galego de Acción contra ...
    • Presentación do número 

      Sin autor (Universidade da Coruña, 2007)
    • A Educación Ambiental como investigación educativa 

      Caride, José Antonio (Universidade da Coruña, 2007)
      [Resumo]A educación ambiental acredita unha ampla e diversificada traxectoria de discursos e de prácticas altamente suxerentes para a investigación educativa, en que –a pesar dos logros que se acadaron– aínda constitúe ...
    • Programas formativos no CEIDA baseados na participación dos axentes implicados 

      Serantes-Pazos, Araceli; Vales Vázquez, Carlos (Universidade da Coruña, 2007)
      [Resumo] A aprendizaje significativa, os cambios de hábitos e comportamentos, os compromisos e accións proambientais teñen máis posibilidades de ser viables e perdurar se as persoas destinatarias son actores e non meros ...
    • Biografía e Identidade: Aportes para uma Análise Narrativa 

      Carvalho, Isabel (Universidade da Coruña, 2007)
      [Resumo] O artigo discute os recursos oferecidos pelos métodos biográficos na análise de trajetórias de vida, destacando as contribuições da hermenêutica, sobretudo a partir dos trabalhos de Paul Ricouer (Tempo e Narrativa) ...
    • A visión psicodélica dos equipamentos para a Educación Ambiental 

      Escudero Bocos, Clotilde (Universidade da Coruña, 2007)
      [Resumo] O artigo presenta unha caracterización dos equipamentos para a educación ambiental no Estado español, a partir dos datos do rexistro voluntario que dende o ano 1994 está a elaborar o Centro Nacional de Educación ...