Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • 2. Publicacións UDC
  • Libros UDC
  • Xornadas de Innovación Docente (5º. 2021. A Coruña)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • 2. Publicacións UDC
  • Libros UDC
  • Xornadas de Innovación Docente (5º. 2021. A Coruña)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente

Thumbnail
View/Open
Xornadas_Innovacion_Docente_V_2021_Contextos_universitarios_transformadores_a_nova_normalidade_academica.pdf (8.984Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/28796
Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
Collections
  • Xornadas de Innovación Docente (5º. 2021. A Coruña) [1]
Metadata
Show full item record
Title
Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente
Author(s)
García-Naya, José A.
Date
2021
Citation
García Naya, J.A. (ed.) (2021). Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña. DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180
Keywords
Desing thinking
Evaluación
COVID-19
STEAM
Aprendizaje basado en proyectos
Universidad Sénior
Docencia online
Competencias digitales
Aprendizaje-servicio
TIC
Aprendizaje colaborativo
Analítica de aprendizaje
Moodle
Innovación docente
Laboratorio virtual
Docencia telemática
Sostenibilidad
Comunicación corporativa
Comunicación audiovisual
Aprendizaje virtual
Píldoras formativas
Educación Superior
Docencia telemática
Metodologías activas
Aula invertida
Pandemia
 
Description
Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 6
Editor version
https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180
Rights
Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
ISSN
2605-1222
ISBN
978-84-9749-818-0

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Learning Ecologies in the Digital Era: Challenges for Higher Education 

    González-Sanmamed, Mercedes; Sangrà, Albert; Souto-Seijo, Alba; Estévez, Iris (2020)
    [Abstract] The immersion of society in the digital age has decisively influenced people’s ways of behaving, in the field of work, economy, entertainment and teaching. Higher education is undergoing a great transformation ...
  • Aprendizaje, constructivismo y vejez: una lectura desde una experiencia educativa con personas mayores 

    Serdio Sánchez, Carmen (Universidade da Coruña, 2009)
    [Resumen] La consolidación del discurso educativo en la vejez pasa por integrar en sus funda- mentos nuevos marcos teóricos que permitan diseñar procesos de enseñanza-aprendizaje desde una perspectiva más constructivista ...
  • Transferencia de aprendizaje en la clasificación de estados de sueño 

    Pérez Ramos, Diego (2020)
    [Resumen] La clasificación de estados de sueño es una rama de la medicina del sueño que se encarga de detectar anomalías en el sueño de un individuo, utilizando para ello información de señales como EEG, EOG y EMG. En ...

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback