Listar REV - Sarmiento - Nº 22, 2018 por título
Mostrando ítems 17-26 de 26
-
L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.): Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936) [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2018)[Resumo] Book review: L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.) (2018). Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936). Madrid: Dykinson, 2018, 561 pp. ... -
M. Banguesas Vázquez; J. Aguilar Madrazo; R. Iglesias Veiga: IES Pino Manso do Porriño. 1966- 2016. 50 anos de ilusións [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2018)[Resumo] Book review: M. Banguesas Vázquez; J. Aguilar Madrazo; R. Iglesias Veiga (2018). IES Pino Manso do Porriño. 1966-2016. 50 anos de ilusións.O Porriño: Concello do Porriño, 2018, 358 pp. ISBN: 978-84-0902-347-9 -
María Victoria Moreno ou a deconstrución da masculinidade hexemónica desde as marxes: unha aproximación a Leonardo e os fontaneiros e a Anagnórise
(Universidade da Coruña, 2018)[Resumo] A partir da década de 1970 do século pasado o discurso feminista fíxose explícito en certa literatura infantil e xuvenil como reacción aos estereotipos sexistas presentes nas obras para os/as máis novos/as. Deste ... -
Miguel Ángel Martín Sánchez; Tamar Groves; Joaquim Pintassilgo; Jorge Cáceres-Muñoz: Tradición e innovación en la educación europea en los siglos XIX-XX: Los casos de España y Portugal [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2018)[Abstract] Book review: Miguel Ángel Martín Sánchez; Tamar Groves; Joaquim Pintassilgo; Jorge Cáceres-Muñoz (2018). Tradición e innovación en la educación europea en los siglos XIX-XX: Los casos de España y Portugal. Roma: ... -
Nas orixes das escolas ao aire libre: O caso italiano
(Universidade da Coruña, 2018)[Resumo] A presente contribución ilustra o caso dunha primeira escola ao aire libre nacida en Italia, na cidade de Padua, no contexto do movemento internacional de creación de escolas ao aire libre en Europa e noutros ... -
Natureza, aprendizaxe experiencial e actividades cooperativas na educación primaria
(Universidade da Coruña, 2018)[Resumo] Neste estudo faise unha revisión de tres correntes actuais que poden transformar a forma de traballar nos centros de educación primaria. Correntes metodolóxicas que se afastan das convencionais, pero que en ... -
Natureza, sentidos e integração: caso de estudo do centro Helen Keller
(Universidade da Coruña, 2018)[Resumo] O foco do meu presente estudo incide no Centro Helen Keller, uma escola privada portuguesa fundada em 1955 com o objetivo de integrar alunos com diversas características de visão, nomeadamente crianças cegas, ... -
Pedagoxías alternativas na educación infantil: dúas Escolas ao aire libre de Galicia
(Universidade da Coruña, 2018)[Resumo] Este estudo persegue aproximarnos á historia presente partindo do auxe actual das pedagoxías alternativas na educación infantil, potenciando a súa divulgación. Con esta intención, realizouse unha revisión ... -
Pedro M. Moreno Martínez(ed.): Educación, historia y sociedad. El legado historiográfico de Antonio Viñao [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2018)[Abstract] Book review: Pedro M. Moreno Martínez (ed.) (2018). Educación, historia y sociedad. El legado historiográfico de Antonio Viñao. Valencia: Tirant Humanidades, 2018, 455 pp. ISBN: 978-84-1720-377-1 -
Xardíns escolares e festas da árbore en Galiza
(Universidade da Coruña, 2018)[Abstract] Documents: School gardens and parties of the tree in Galicia