Da utopía á realidade: a implementación de varias actividades de aprendizaxe-servizo nunha mesma materia

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/22448
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Da utopía á realidade: a implementación de varias actividades de aprendizaxe-servizo nunha mesma materiaAuthor(s)
Date
2019Citation
Servia, M.J. (2019): Da utopía á realidade: A implementación de varias actividades de Aprendizaxe- Servizo nunha mesma materia. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 415-424). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.415
Abstract
[Resumo] Os proxectos de Aprendizaxe-Servizo (ApS) poden resultar atractivos para estudantes e profesores
polas múltiples oportunidades que ofrecen para a mellora na formación en contidos e a adquisición de
competencias transversais. Porén, tamén esixen unha planificación moi coidadosa e un seguimento
exhaustivo, o que fai que o número de alumnos que xeralmente poden participar nestas actividades sexa
reducido. Co obxectivo de ampliar a oferta de prazas para participar en ApS, na actualidade ofrécense
dous proxectos diferentes na materia de Etoloxía (cuarto curso do Grao en Bioloxía da Universidade da
Coruña). O primeiro faise en colaboración coa Asociación Protectora de animais Gatocan, e ten como
obxectivo promover a adopción de animais e reducir o seu abandono mediante a publicación de artigos
no boletín electrónico da asociación. O segundo faise en colaboración co Concello de Oleiros e ten
como obxectivo a divulgación e formación do público sobre os problemas relacionados cunha especie
invasora. Así, nesta comunicación destácanse os aspectos mais críticos relacionados coa planificación,
seguimento e resultados das ApS, así como outras cuestións derivadas de posibles desequilibrios entre
os proxectos. [Abstract] Learning-Service Projects (LSP) may be attractive both for students and teachers because of the
multiple opportunities they offer to help students achieve transversal competencies. However, LSP
activities demand detailed planning and thorough monitoring, thus limiting the maximum number of
students that can participate in those projects. With the aim of increasing the number of students that
can enrol for LSP, at present two different projects are offered for the subject of Ethology (fourth course
of Grade in Biology at the University of A Coruña). The first project entails collaboration with the Animal
Protection Association Gatocan, and the objective of the service is to promote pet adoption and reduce
abandonment through the publication of articles in the electronic journal of the association. The second
project involves science dissemination and education of the inhabitants of the Council of Oleiros on the
problems associated to an invasive species. Thus, in this communication critical aspects are highlighted
for the planning, monitoring and results of LSP projects, as well as other questions derived from
potential disequilibria between projects.
Keywords
Xestión de grupos
Comportamento animal
Mascotas
Vespa velutina
Group management
Animal behaviour
Pets
Comportamento animal
Mascotas
Vespa velutina
Group management
Animal behaviour
Pets
Rights
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España