Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorServia, María J.
dc.date.accessioned2019-04-01T11:49:27Z
dc.date.available2019-04-01T11:49:27Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationServia, M.J. (2019): Da utopía á realidade: A implementación de varias actividades de Aprendizaxe- Servizo nunha mesma materia. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 415-424). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.415es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22448
dc.description.abstract[Resumo] Os proxectos de Aprendizaxe-Servizo (ApS) poden resultar atractivos para estudantes e profesores polas múltiples oportunidades que ofrecen para a mellora na formación en contidos e a adquisición de competencias transversais. Porén, tamén esixen unha planificación moi coidadosa e un seguimento exhaustivo, o que fai que o número de alumnos que xeralmente poden participar nestas actividades sexa reducido. Co obxectivo de ampliar a oferta de prazas para participar en ApS, na actualidade ofrécense dous proxectos diferentes na materia de Etoloxía (cuarto curso do Grao en Bioloxía da Universidade da Coruña). O primeiro faise en colaboración coa Asociación Protectora de animais Gatocan, e ten como obxectivo promover a adopción de animais e reducir o seu abandono mediante a publicación de artigos no boletín electrónico da asociación. O segundo faise en colaboración co Concello de Oleiros e ten como obxectivo a divulgación e formación do público sobre os problemas relacionados cunha especie invasora. Así, nesta comunicación destácanse os aspectos mais críticos relacionados coa planificación, seguimento e resultados das ApS, así como outras cuestións derivadas de posibles desequilibrios entre os proxectos.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Learning-Service Projects (LSP) may be attractive both for students and teachers because of the multiple opportunities they offer to help students achieve transversal competencies. However, LSP activities demand detailed planning and thorough monitoring, thus limiting the maximum number of students that can participate in those projects. With the aim of increasing the number of students that can enrol for LSP, at present two different projects are offered for the subject of Ethology (fourth course of Grade in Biology at the University of A Coruña). The first project entails collaboration with the Animal Protection Association Gatocan, and the objective of the service is to promote pet adoption and reduce abandonment through the publication of articles in the electronic journal of the association. The second project involves science dissemination and education of the inhabitants of the Council of Oleiros on the problems associated to an invasive species. Thus, in this communication critical aspects are highlighted for the planning, monitoring and results of LSP projects, as well as other questions derived from potential disequilibria between projects.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Cufiees_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectXestión de gruposes_ES
dc.subjectComportamento animales_ES
dc.subjectMascotases_ES
dc.subjectVespa velutinaes_ES
dc.subjectGroup managementes_ES
dc.subjectAnimal behavioures_ES
dc.subjectPetses_ES
dc.titleDa utopía á realidade: a implementación de varias actividades de aprendizaxe-servizo nunha mesma materiaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage415es_ES
UDC.endPage424es_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.415


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem