Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornadas de Innovación Docente
  • Xornadas de Innovación Docente (3ª. 2019. A Coruña)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornadas de Innovación Docente
  • Xornadas de Innovación Docente (3ª. 2019. A Coruña)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Da utopía á realidade: a implementación de varias actividades de aprendizaxe-servizo nunha mesma materia

Thumbnail
View/Open
CUT_2019_30.pdf (1.856Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/22448
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Collections
  • Xornadas de Innovación Docente (3ª. 2019. A Coruña) [54]
Metadata
Show full item record
Title
Da utopía á realidade: a implementación de varias actividades de aprendizaxe-servizo nunha mesma materia
Author(s)
Servia, María J.
Date
2019
Citation
Servia, M.J. (2019): Da utopía á realidade: A implementación de varias actividades de Aprendizaxe- Servizo nunha mesma materia. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 415-424). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.415
Abstract
[Resumo] Os proxectos de Aprendizaxe-Servizo (ApS) poden resultar atractivos para estudantes e profesores polas múltiples oportunidades que ofrecen para a mellora na formación en contidos e a adquisición de competencias transversais. Porén, tamén esixen unha planificación moi coidadosa e un seguimento exhaustivo, o que fai que o número de alumnos que xeralmente poden participar nestas actividades sexa reducido. Co obxectivo de ampliar a oferta de prazas para participar en ApS, na actualidade ofrécense dous proxectos diferentes na materia de Etoloxía (cuarto curso do Grao en Bioloxía da Universidade da Coruña). O primeiro faise en colaboración coa Asociación Protectora de animais Gatocan, e ten como obxectivo promover a adopción de animais e reducir o seu abandono mediante a publicación de artigos no boletín electrónico da asociación. O segundo faise en colaboración co Concello de Oleiros e ten como obxectivo a divulgación e formación do público sobre os problemas relacionados cunha especie invasora. Así, nesta comunicación destácanse os aspectos mais críticos relacionados coa planificación, seguimento e resultados das ApS, así como outras cuestións derivadas de posibles desequilibrios entre os proxectos.
 
[Abstract] Learning-Service Projects (LSP) may be attractive both for students and teachers because of the multiple opportunities they offer to help students achieve transversal competencies. However, LSP activities demand detailed planning and thorough monitoring, thus limiting the maximum number of students that can participate in those projects. With the aim of increasing the number of students that can enrol for LSP, at present two different projects are offered for the subject of Ethology (fourth course of Grade in Biology at the University of A Coruña). The first project entails collaboration with the Animal Protection Association Gatocan, and the objective of the service is to promote pet adoption and reduce abandonment through the publication of articles in the electronic journal of the association. The second project involves science dissemination and education of the inhabitants of the Council of Oleiros on the problems associated to an invasive species. Thus, in this communication critical aspects are highlighted for the planning, monitoring and results of LSP projects, as well as other questions derived from potential disequilibria between projects.
 
Keywords
Xestión de grupos
Comportamento animal
Mascotas
Vespa velutina
Group management
Animal behavior
Pets
 
Rights
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback