Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorNaves, Acacia
dc.date.accessioned2019-04-01T07:04:25Z
dc.date.available2019-04-01T07:04:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationNaves García-Rendueles, J.(2019): Uso das rúbricas de avaliación, a avaliación entre pares e a autoavaliación para mellorar as competencias do alumno En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 291-300). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.291es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22439
dc.description.abstract[Resumo] Na materia Sistemas de Abastecemento e Saneamento do Mestrado Internacional de Enxeñaría da Auga trabállanse as competencias transversais comunicativas, de consulta e selección de información e de avaliación crítica. Os alumnos realizan tarefas que consisten na revisión de referencias, a selección e organización de información e a presentación oral ou nun póster dun tema incluído nos contidos materia. Durante a presentación oral na clase, os alumnos dispoñerán dunha rúbrica na que deberán avaliar as presentacións dos seus compañeiros (avaliación entre pares) e despois a súa. Por último, a profesora avalía tamén a presentación. A nota final calcúlase a partir dos tres tipos de avaliacións e penalizarase aos estudantes que non realicen as avaliacións con rigor. Nestas actividades é fundamental que os criterios de avaliación sexan adecuados e que os alumnos os coñezan dende o inicio da actividade para dirixir o seu traballo. A avaliación entre pares fomenta que o alumno faga un esforzo para transmitir o mensaxe aos seus compañeiros. Por outra banda, obrígase indirectamente a prestar atención ao traballo dos compañeiros e, por tanto, apréndese dos contidos da materia. Na autoavaliación o alumno xulga os seu aprendizaxe e as súas fortalezas e debilidades na comunicaciónes_ES
dc.description.abstract[Abstract] The transversal competences of communication, review and selection of references and critical assessment are practiced in the subject Systems of Supply and Sanitation of the International Master's in Water Engineering. Students carry out tasks that consist on the review of references, the selection and management of information and the oral or poster presentation about some of the subject contents. During the oral presentations, the students account for a rubric in which they have to evaluate the work of their peers (peer review) and their own work. Finally, the teacher also evaluates the presentation. The final mark is calculated from the three types of assessment and students who do not perform a rigorous assessment will be penalized. Appropriated assessment criteria that the students know from the beginning of the activity are required. Peer evaluation encourages students to make an effort to convey the message to their peers. On the other hand, they are indirectly obliged to pay attention to the presentations of their colleagues and, therefore, learn about contents of the subject. In the selfassessment the student judges their learning and their strengths and weaknesses in communication.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Cufiees_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectCriterios de avaliaciónes_ES
dc.subjectAuto-avaliaciónes_ES
dc.subjectAvaliación entre pareses_ES
dc.subjectRúbricaes_ES
dc.subjectAssessment criteriaes_ES
dc.subjectSelf-assessmentes_ES
dc.subjectPeer review assesmetes_ES
dc.subjectRubrices_ES
dc.titleUso das rúbricas de avaliación, a avaliación entre pares e a autoavaliación para mellorar as competencias do alumnoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage291es_ES
UDC.endPage300es_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.291


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem