Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorMosquera-Castro, Estefanía
dc.date.accessioned2018-02-07T12:49:22Z
dc.date.available2018-02-07T12:49:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationRevista Galega de Filoloxía, 2015,16: 123-145, ISSN: 2444-9121
dc.identifier.issn2444-9121
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/20098
dc.description.abstract[Resumo] Unha vez superado o pánico moral que suscitaron inicialmente os distintos xéneros dixitais e o discurso electrónico entre a poboación en xeral e tamén entre o colectivo lingüista e o profesorado, convén reflexionarmos agora sobre os retos que a súa existencia formula para a disciplina lingüística e sobre as implicacións pedagóxicas deste fenómeno. Así, reflectiremos sobre a necesidade de que a tradición gramatical e o ensino comecen a distinguir e a aceptar como naturais distintos usos ou niveis de escrita para que a análise do discurso electrónico poida constituír un fin en si mesmo. En concreto, neste traballo afondaremos sobre todo naqueles aspectos que afectan de modo máis directo a gramática da lingua galega e a súa didáctica, que en moitos casos presenta elementos diferenciais derivados da situación sociolingüística en que se acha
dc.description.abstract[Abstract] After having overcome the moral panic initially aroused by the various digital genres and electronic discourse among the general public and among linguists and teachers, we should now reflect on the challenges that this phenomenon have addressed from a linguistic and teaching perspective. In this sense, we consider it necessary that the grammatical tradition and training begin to distinguish and accept different uses or levels of writing as natural, so that the analysis of digital discourse could be and end in itself. In particular, this work deepen especially those aspects that directly affect the Galician language grammar and its teaching, which in many cases has differential elements motivated from its particular sociolinguistic situation
dc.language.isoglg
dc.publisherUniversidade da Coruña
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/rgf.2015.16.0.1381
dc.subjectGramática
dc.subjectLingua galega
dc.subjectDidáctica
dc.subjectEscrita electrónica
dc.subjectGrammar
dc.subjectGalician language
dc.subjectTeaching
dc.subjectNetspeak
dc.titleA lingüística de Internet: máis un desafío para a gramática galega e a súa didáctica
dc.title.alternativeInternet Linguistics: one more Challenge for Galician Grammar and Teaching
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess
UDC.journalTitleRevista Galega de Filoloxía
UDC.issue16
UDC.startPage123
UDC.endPage145


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem