A lingüística de Internet: máis un desafío para a gramática galega e a súa didáctica
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/20098Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A lingüística de Internet: máis un desafío para a gramática galega e a súa didácticaTítulo(s) alternativo(s)
Internet Linguistics: one more Challenge for Galician Grammar and TeachingAutor(es)
Data
2015Cita bibliográfica
Revista Galega de Filoloxía, 2015,16: 123-145, ISSN: 2444-9121
Resumo
[Resumo] Unha vez superado o pánico moral que suscitaron inicialmente os distintos xéneros dixitais e o discurso electrónico entre a poboación en xeral e tamén entre o colectivo lingüista e o profesorado, convén reflexionarmos agora sobre os retos que a súa existencia formula para a disciplina lingüística e sobre as implicacións pedagóxicas deste fenómeno. Así, reflectiremos sobre a necesidade de que a tradición gramatical e o ensino comecen a distinguir e a aceptar como naturais distintos usos ou niveis de escrita para que a análise do discurso electrónico poida constituír un fin en si mesmo. En concreto, neste traballo afondaremos sobre todo naqueles aspectos que afectan de modo máis directo a gramática da lingua galega e a súa didáctica, que en moitos casos presenta elementos diferenciais derivados da situación sociolingüística en que se acha [Abstract] After having overcome the moral panic initially aroused by the various digital genres and electronic discourse among the general public and among linguists and teachers, we should now reflect on the challenges that this phenomenon have addressed from a linguistic and teaching perspective. In this sense, we consider it necessary that the grammatical tradition and training begin to distinguish and accept different uses or levels of writing as natural, so that the analysis of digital discourse could be and end in itself. In particular, this work deepen especially those aspects that directly affect the Galician language grammar and its teaching, which in many cases has differential elements motivated from its particular sociolinguistic situation
Palabras chave
Gramática
Lingua galega
Didáctica
Escrita electrónica
Grammar
Galician language
Teaching
Netspeak
Lingua galega
Didáctica
Escrita electrónica
Grammar
Galician language
Teaching
Netspeak
Versión do editor
ISSN
2444-9121