Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galega de Filoloxía
  • REV - RGF - Nº 016, (2015)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galega de Filoloxía
  • REV - RGF - Nº 016, (2015)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A lingüística de Internet: máis un desafío para a gramática galega e a súa didáctica

Thumbnail
View/Open
RGF_2015_16_art_5.pdf (592.6Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/20098
Collections
  • REV - RGF - Nº 016, (2015) [10]
Metadata
Show full item record
Title
A lingüística de Internet: máis un desafío para a gramática galega e a súa didáctica
Alternative Title(s)
Internet Linguistics: one more Challenge for Galician Grammar and Teaching
Author(s)
Mosquera-Castro, Estefanía
Date
2015
Citation
Revista Galega de Filoloxía, 2015,16: 123-145, ISSN: 2444-9121
Abstract
[Resumo] Unha vez superado o pánico moral que suscitaron inicialmente os distintos xéneros dixitais e o discurso electrónico entre a poboación en xeral e tamén entre o colectivo lingüista e o profesorado, convén reflexionarmos agora sobre os retos que a súa existencia formula para a disciplina lingüística e sobre as implicacións pedagóxicas deste fenómeno. Así, reflectiremos sobre a necesidade de que a tradición gramatical e o ensino comecen a distinguir e a aceptar como naturais distintos usos ou niveis de escrita para que a análise do discurso electrónico poida constituír un fin en si mesmo. En concreto, neste traballo afondaremos sobre todo naqueles aspectos que afectan de modo máis directo a gramática da lingua galega e a súa didáctica, que en moitos casos presenta elementos diferenciais derivados da situación sociolingüística en que se acha
 
[Abstract] After having overcome the moral panic initially aroused by the various digital genres and electronic discourse among the general public and among linguists and teachers, we should now reflect on the challenges that this phenomenon have addressed from a linguistic and teaching perspective. In this sense, we consider it necessary that the grammatical tradition and training begin to distinguish and accept different uses or levels of writing as natural, so that the analysis of digital discourse could be and end in itself. In particular, this work deepen especially those aspects that directly affect the Galician language grammar and its teaching, which in many cases has differential elements motivated from its particular sociolinguistic situation
 
Keywords
Gramática
Lingua galega
Didáctica
Escrita electrónica
Grammar
Galician language
Teaching
Netspeak
 
Editor version
https://doi.org/10.17979/rgf.2015.16.0.1381
ISSN
2444-9121

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback