Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galega de Filoloxía
  • REV - RGF - Nº 016, (2015)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galega de Filoloxía
  • REV - RGF - Nº 016, (2015)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A lingüística de Internet: máis un desafío para a gramática galega e a súa didáctica

Thumbnail
Ver/Abrir
RGF_2015_16_art_5.pdf (592.6Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/20098
Colecciones
  • REV - RGF - Nº 016, (2015) [10]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
A lingüística de Internet: máis un desafío para a gramática galega e a súa didáctica
Título(s) alternativo(s)
Internet Linguistics: one more Challenge for Galician Grammar and Teaching
Autor(es)
Mosquera-Castro, Estefanía
Fecha
2015
Cita bibliográfica
Revista Galega de Filoloxía, 2015,16: 123-145, ISSN: 2444-9121
Resumen
[Resumo] Unha vez superado o pánico moral que suscitaron inicialmente os distintos xéneros dixitais e o discurso electrónico entre a poboación en xeral e tamén entre o colectivo lingüista e o profesorado, convén reflexionarmos agora sobre os retos que a súa existencia formula para a disciplina lingüística e sobre as implicacións pedagóxicas deste fenómeno. Así, reflectiremos sobre a necesidade de que a tradición gramatical e o ensino comecen a distinguir e a aceptar como naturais distintos usos ou niveis de escrita para que a análise do discurso electrónico poida constituír un fin en si mesmo. En concreto, neste traballo afondaremos sobre todo naqueles aspectos que afectan de modo máis directo a gramática da lingua galega e a súa didáctica, que en moitos casos presenta elementos diferenciais derivados da situación sociolingüística en que se acha
 
[Abstract] After having overcome the moral panic initially aroused by the various digital genres and electronic discourse among the general public and among linguists and teachers, we should now reflect on the challenges that this phenomenon have addressed from a linguistic and teaching perspective. In this sense, we consider it necessary that the grammatical tradition and training begin to distinguish and accept different uses or levels of writing as natural, so that the analysis of digital discourse could be and end in itself. In particular, this work deepen especially those aspects that directly affect the Galician language grammar and its teaching, which in many cases has differential elements motivated from its particular sociolinguistic situation
 
Palabras clave
Gramática
Lingua galega
Didáctica
Escrita electrónica
Grammar
Galician language
Teaching
Netspeak
 
Versión del editor
https://doi.org/10.17979/rgf.2015.16.0.1381
ISSN
2444-9121

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias