Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 21
Aprendendo a valorar os recursos hídricos: experiencia de introdución do tópico da xestión da auga nunha secundaria mexicana a partir da xeomática
(Universidade da Coruña, 2010)
[Resumo] A xestión integrada da auga (XIA) é o medio mediante o cal actualmente se trata a problemática relacionada co recurso hídrico, como un proceso holístico para unha solución global do seu uso, cantidade, distribución ...
A profesionalización nos equipamentos de educación ambiental en España vista desde dentro
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] A profesionalización é un dos temas que máis debates e reflexións despertou na última década no territorio español. O Libro Blanco da Educación Ambiental en España recomenda impulsar o recoñecemento profesional ...
A necesaria alfabetización ambiental do profesorado en formación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] A necesidade de facer fronte á situación ecolóxicamente insostible na que nos atopamos puxo de manifesto a importancia da alfabetización ambiental. Requírese promover, desde os sistemas escolares especialmente, o ...
Crítica da idea de desenvolvemento sostible como proposta pedagóxica
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2016)
[Resumo] A contribución da Universidade, e demais instancias educativas formais, para a creación dunha cidadanía global en torno aos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible pasa necesariamente por dar cabida ás formulacións ...
Percorrido histórico dos Congresos de Educación Ambiental para os países lusófonos e Galicia
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
[Resumo] Este artigo ten a súa orixe na presentación realizada polo autor nas II Xornadas Internacionais de Educación Ambiental organizadas polo Centro de Extensión Universitaria e Divulgación Ambiental de Galicia, na súa ...
A educación ambiental en Galicia: controversias sobre o desenvolvemento do campo e o seu estado actual
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
[Resumo] Nun contexto socioeconómico e político como o actual, que demanda a transformación cara outros modelos de sociedade, a educación ambiental en Galicia, que podería ser unha ferramenta potente para o cambio, está a ...
A avaliación en actividades de educación ambiental baseadas na indagación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] Co fin de pescudar si os alumnos alcanzaron os obxectivos establecidos nunha actividade de educación ambiental, temos que recorrer á avaliación, unha tarefa complicada pero necesaria. En ocasións, en contornas de ...
Un acercamiento al concepto de paisaje desde las aulas de Educación Infantil
(Universidade da Coruña, 2016)
[Resumen] En este trabajo se describe una propuesta didáctica para acercar el concepto de paisaje al aula de Educación Infantil, en la cual, a partir de actividades lúdicas y motivadoras, permita que los niños y niñas de ...
Como abordan o cambio climático os libros de texto da Ensinanza Secundaria Obligatoria na España
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
[Resumo] Resulta imprescindible coñecer como se constrúe socialmente a realidade arredor do cambio climático para comprender as respostas das persoas e das institucións ante esta ameaza. Os informes do IPCC son o referente ...
Educación ambiental na Amazonía: das representacións sociais ás prácticas pedagóxicas cotiás
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)
[Resumo] Históricamente, o contexto amazónico, con as súas memorias de resistencia e contestación política, foi e continua sendo espazo de construción de posibilidades para o enfrentamento dos diversos problemas ambientais ...