Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 17
Aprendendo a valorar os recursos hídricos: experiencia de introdución do tópico da xestión da auga nunha secundaria mexicana a partir da xeomática
(Universidade da Coruña, 2010)
[Resumo] A xestión integrada da auga (XIA) é o medio mediante o cal actualmente se trata a problemática relacionada co recurso hídrico, como un proceso holístico para unha solución global do seu uso, cantidade, distribución ...
A profesionalización nos equipamentos de educación ambiental en España vista desde dentro
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] A profesionalización é un dos temas que máis debates e reflexións despertou na última década no territorio español. O Libro Blanco da Educación Ambiental en España recomenda impulsar o recoñecemento profesional ...
A necesaria alfabetización ambiental do profesorado en formación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] A necesidade de facer fronte á situación ecolóxicamente insostible na que nos atopamos puxo de manifesto a importancia da alfabetización ambiental. Requírese promover, desde os sistemas escolares especialmente, o ...
Crítica da idea de desenvolvemento sostible como proposta pedagóxica
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2016)
[Resumo] A contribución da Universidade, e demais instancias educativas formais, para a creación dunha cidadanía global en torno aos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible pasa necesariamente por dar cabida ás formulacións ...
A educación ambiental en Galicia: controversias sobre o desenvolvemento do campo e o seu estado actual
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
[Resumo] Nun contexto socioeconómico e político como o actual, que demanda a transformación cara outros modelos de sociedade, a educación ambiental en Galicia, que podería ser unha ferramenta potente para o cambio, está a ...
A avaliación en actividades de educación ambiental baseadas na indagación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] Co fin de pescudar si os alumnos alcanzaron os obxectivos establecidos nunha actividade de educación ambiental, temos que recorrer á avaliación, unha tarefa complicada pero necesaria. En ocasións, en contornas de ...
Un acercamiento al concepto de paisaje desde las aulas de Educación Infantil
(Universidade da Coruña, 2016)
[Resumen] En este trabajo se describe una propuesta didáctica para acercar el concepto de paisaje al aula de Educación Infantil, en la cual, a partir de actividades lúdicas y motivadoras, permita que los niños y niñas de ...
Como abordan o cambio climático os libros de texto da Ensinanza Secundaria Obligatoria na España
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
[Resumo] Resulta imprescindible coñecer como se constrúe socialmente a realidade arredor do cambio climático para comprender as respostas das persoas e das institucións ante esta ameaza. Os informes do IPCC son o referente ...
Educación ambiental na Amazonía: das representacións sociais ás prácticas pedagóxicas cotiás
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)
[Resumo] Históricamente, o contexto amazónico, con as súas memorias de resistencia e contestación política, foi e continua sendo espazo de construción de posibilidades para o enfrentamento dos diversos problemas ambientais ...
Dos modelos pedagógicos con y en la naturaleza: Los Exploradores de España y el Frente de Juventudes
(Universidade da Coruña, 2018)
[Resumen] Este artículo analiza la aparición de los campamentos juveniles, uno de los
nuevos mecanismos de intervención pedagógica no formal, en los cuales se plasmaron los
cambios del rol social experimentado por la ...