Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • 2. Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 06, (2000)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • 2. Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 06, (2000)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La intervención psicopedagógica socio-comunitaria en un centro educativo de secundaria del distrito V

Thumbnail
View/Open
RGP_6-74.pdf (615.4Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/6755
Collections
  • REV - RGPPE - Vol. 06, (2000) [125]
Metadata
Show full item record
Title
La intervención psicopedagógica socio-comunitaria en un centro educativo de secundaria del distrito V
Author(s)
Baña Castro, Manoel
Salcines Martínez, María
Álvarez Romalde, Pablo
Fernández Rego, Esther
Date
2000
Citation
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2000, 6: 565-571ISSN: 1138-1663
Abstract
[Resumo] A presente experiencia básase nun Proxecto de Intervención do Servicio Comunitario do Distrito V de A Coruña en convenio ca Universidade de A Coruña. Partindo da necesidade de analizar o sistema educativo e en concreto, o cumplimento dos seus obxectivos para coas necesidades socio-comunitarias, proponse poñer en marcha un proceso de intervención que redunde na participación dos suxeitos inmersos nel (profesores/as, alumnos/as, comunidade representada polas APAs e Administración educativa) na búsqueda da solución dos propios problemas e do compromiso persoal, a través da dinámica do grupo, para realizalo. Persíguese con iso a toma de conciencia das dificultades individuales e a xeración da autocapacidade para resolvelas. Xunto con iso trátase de educar ou crear hábitos de autonomía, cooperación e axuda, básicos e imprescindibles para o desenvolvemento na comunidade na que viven. Nesta comunicación preséntanse os datos recollidos a través dos alumnos/as. Neles se reflexan as súas necesidades e as solucións que propoñen para a millora da calidade do sistema educativo no que están inmersos, que, por suposto, redundará no seu futuro social e comunitario. Das súas sugerencias pode derivarse toda unha serie de conclusións moi operativas e básicas para a posta en marcha dun proceso educativo con mínimas garantías de éxito e calidade
ISSN
1138-1663

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback