La intervención psicopedagógica socio-comunitaria en un centro educativo de secundaria del distrito V
View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/6755Collections
Metadata
Show full item recordTitle
La intervención psicopedagógica socio-comunitaria en un centro educativo de secundaria del distrito VAuthor(s)
Date
2000Citation
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2000, 6: 565-571ISSN: 1138-1663
Abstract
[Resumo] A presente experiencia básase nun Proxecto de Intervención do Servicio Comunitario do
Distrito V de A Coruña en convenio ca Universidade de A Coruña. Partindo da necesidade de analizar
o sistema educativo e en concreto, o cumplimento dos seus obxectivos para coas necesidades
socio-comunitarias, proponse poñer en marcha un proceso de intervención que redunde na participación dos suxeitos inmersos nel (profesores/as, alumnos/as, comunidade representada polas APAs e Administración educativa) na búsqueda da solución dos propios problemas e do compromiso persoal, a través da dinámica do grupo, para realizalo. Persíguese con iso a toma de conciencia das
dificultades individuales e a xeración da autocapacidade para resolvelas. Xunto con iso trátase de
educar ou crear hábitos de autonomía, cooperación e axuda, básicos e imprescindibles para o desenvolvemento na comunidade na que viven. Nesta comunicación preséntanse os datos recollidos a través dos alumnos/as. Neles se reflexan as súas necesidades e as solucións que propoñen para a millora da calidade do sistema educativo no que están inmersos, que, por suposto, redundará no seu futuro social e comunitario. Das súas sugerencias pode derivarse toda unha serie de conclusións moi operativas e básicas para a posta en marcha dun proceso educativo con mínimas garantías de éxito e calidade
ISSN
1138-1663