ListarRevista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación por tema "Academic performance"
Mostrando ítems 1-5 de 5
-
Autoconceito e procesos de aprendizaxe no alunado de Formación profesional da Galiza
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumo] A configuración actual do autoconceito refere un conxunto de autoesquemas que organizan a información derivada da própria experiéncia e do feedback dos outros significativos, formando unha base de coñecimento sobre ... -
El contexto familiar como componente optimizador en el rendimiento académico
(Universidade da Coruña, 2011) -
Creatividad y rendimiento académico de los estudiantes de Bellas Artes
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumen] En este estudio, siguiendo la línea de trabajos previos, nos planteamos si existe relación entre algunos criterios de creatividad y el rendimiento académico de los estudiantes de Bellas Artes. Partimos de la ... -
Enfoques de aprendizaxe do alunado galego de Formación Profesional e os seus efectos sobre o rendemento académico
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumo] Os enfoques de aprendizaxe referen formas diferentes de abordar e enfrontar-se às actividades e tarefas escolares de acordo con unha determinada combinación de motivos e estratéxias. Esta liña de traballo ... -
Inteligencia emocional y rendimiento académico en estudiantes de enseñanza secundaria. Diferencias de género
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumen] Con nuestro estudio pretendemos encontrar relaciones entre la inteligencia emocional y el rendimiento académico con una muestra de 344 alumnos de entre 14 y 16 años de edad (1º y 2º ESO). Hemos utilizado para ...