Autoconceito e procesos de aprendizaxe no alunado de Formación profesional da Galiza
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7057Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Autoconceito e procesos de aprendizaxe no alunado de Formación profesional da GalizaData
2007Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2007, 14: 181-193 ISSN 1138-1663
Resumo
[Resumo] A configuración actual do autoconceito
refere un conxunto de autoesquemas que
organizan a información derivada da própria
experiéncia e do feedback dos outros significativos,
formando unha base de coñecimento
sobre as próprias habilidades, logros, preferéncias,
valores, etc. que à sua vez se utilizan
para recoñecer e interpretar a autoinformación
procedente do contexto social imediato.
A investigación do autoconceito entre o
alunado galego de formación profesional de
grau médio –a etapa educativa que, xunto ao
bacharelato, conforma o ensino secundário
pós-obrigatório- mostra en primeiro lugar que
estas autopercepcións configuran unha estrutura
multidimensional e hierárquica organizada
arredor de tres ámbitos: académico, social
e privado. Ademais o autoconceito académico
constitui, entre todos os factores estudados, o
máis poderoso determinante do rendimento
do alunado. Paralelamente, as dimensións
físicas do autoconceito (referidas tanto à aparéncia
como à capacidade física) exercen
unha determinación negativa sobre o rendimento. [Abstract] Actual self-steem perception refers to a set
of self schemes that coordinates information
procceding from their own experience and
from other significant feedback, creating a base
of knowledge over their own skills, schievements,
preferences, values, etc., being at the
same time insed to acknowledge and understand
immediate social information contents
The self-steem research amongst technical
college students in Galicia —educative
level that, together with secondary school
forms secondary obligatory tuition— shows
in the first place, that this self-perceptions
shape different kinds of hierarchical structures
coordinated around three aspects: academic,
social and private. Secondly, academic
self-steem is stablished amongst all studied
factors as the most powerful source for studetns
academic performance. Finally, and at
the same level, physical self-steem, dimensions
(regarding to appearence as well as to
physical ability) a negative influence over
academic performance.
Palabras chave
Motivación académica
Autoconceito
Procesos de aprendizaxe
Rendemento académico
Self-esteem
Academic motivation
Learning processes
Academic performance
Autoconceito
Procesos de aprendizaxe
Rendemento académico
Self-esteem
Academic motivation
Learning processes
Academic performance
ISSN
1138-1663