A educación financeira. Análise teórica e experiencia práctica a través dun Proxecto aprendizaxe – servizo. Curso 2022 – 2023
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/35685Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A educación financeira. Análise teórica e experiencia práctica a través dun Proxecto aprendizaxe – servizo. Curso 2022 – 2023Data
2023Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Economía e EmpresaPalabras chave
Educación financeira
Educación secundaria obrigatoria
Educación financiera
Educación Secundaria Obligatoria
Educación secundaria obrigatoria
Educación financiera
Educación Secundaria Obligatoria
Descrición
Banco de experiencias de Aprendizaxe Servizo. Convocatoria 2022/2023
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autor ou materia.
-
Pedagogía feminista y educación física: diseño y análisis de la intervención Deportigualízate
Castro-García, Marina (2023)[Resumen] A pesar de que los contextos educativos se han considerado desde hace décadas agentes fundamentales de transformación a favor de sociedades más democráticas, la investigación en educación física demuestra que es ... -
La educación afectivo-sexual en Galicia mediada por los centros de información y asesoramento para el alumnado de educación secundaria
Carballeira Vieites, Lucía (2022)[Abstract] The Doctoral Thesis that we present seeks the contribution to the field of Social Work, Education, Anthropology and Sexology, focused on the educational and informative offer of the Galician information and ... -
Estudio descriptivo sobre la formación inicial de los/as maestros y maestras de Educación Física escolar
Dopico Pedre, María (Universidade da Coruña, 2016)[Resumen] La preocupación sobre la formación inicial que recibe el alumnado del Grado de Educación Primaria con Mención en Educación Física, conduce a elaborar esta investigación. En ella se pretende conocer y analizar las ...