A educación financeira. Análise teórica e experiencia práctica a través dun Proxecto aprendizaxe – servizo. Curso 2022 – 2023
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/35685Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A educación financeira. Análise teórica e experiencia práctica a través dun Proxecto aprendizaxe – servizo. Curso 2022 – 2023Data
2023Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Economía e EmpresaPalabras chave
Educación financeira
Educación secundaria obrigatoria
Educación financiera
Educación Secundaria Obligatoria
Educación secundaria obrigatoria
Educación financiera
Educación Secundaria Obligatoria
Descrición
Banco de experiencias de Aprendizaxe Servizo. Convocatoria 2022/2023
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autor ou materia.
-
Módulo 2. A introdución da Educación para a cidadania global na escola.
Méndez-García, Rosa-María; Naya Riveiro, María Cristina; Digón-Regueiro, Patricia (2024)[Resumo] Este curso pretende dar a coñecer o que implica incorporar o enfoque da educación para a cidadania global na escola e no currículum. Tendo en conta a aposta da LOMLOE (2020) por unha educación comprometida cos ... -
Módulo 1. Achegamento ao concepto de Educación para a cidadanía global (ECG)
Digón-Regueiro, Patricia; Méndez-García, Rosa-María (2024)[Resumo] Este curso pretende dar a coñecer o que implica incorporar o enfoque da educación para a cidadania global na escola e no currículum. Tendo en conta a aposta da LOMLOE (2020) por unha educación comprometida cos ... -
Educación para a cidadanía global na escola: unha mirada desde a práctica. Guía de aprendizaxe
Digón-Regueiro, Patricia; Méndez-García, Rosa-María; Naya Riveiro, María Cristina; Lampón Gude, Ana (2024)[Resumo] Este curso pretende dar a coñecer o que implica incorporar o enfoque da educación para a cidadania global na escola e no currículum. Tendo en conta a aposta da LOMLOE (2020) por unha educación comprometida cos ...