ListarXornadas de Innovación Docente (6ª. 2022. A Coruña) por tema "Gamification"
Mostrando ítems 1-2 de 2
-
Aplicación de Kahoot! y flipped classroom al Derecho del Trabajo y Dirección de Personas
(Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruña, 2022)[Resumen] Este trabajo presenta la aplicación de la gamificación a través de Kahoot! y el flipped classroom o aula invertida a la hora de impartir las asignaturas de Derecho del Trabajo I y II en el grado en Relaciones ... -
Kahoot! como proposta de ludificación de autoavaliacións
(Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruña, 2022)[Resumo] Neste texto preséntase a experiencia docente de utilizar a aplicación Kahoot! como recurso educativo para a creación de autoavaliacións na materia Informática para a Creción de Web e Vídeo do Grao en Comunicación ...