REV - REIPE - Vol. 09, 2022: Envíos recentes
Mostrando ítems 6-10 de 23
-
Apoiar a aprendizagem e a carreira de estudantes universitários em contexto pandémico
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-04-29)[Resumo] A Pandemia Covid-19 é um evento inesperado, imprevisível e gerador de múltiplos desafios e dificuldades aos indivíduos, nos mais variados contextos da sua vida, incluindo a vida académica e a carreira mais geral. ... -
Ubicación del centro educativo y uso de videojuegos
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-04-29)[Resumen] El presente estudio pretende conocer si la ubicación del centro educativo al que acuden los adolescentes determina el uso de videojuegos de esta población. Este trabajo se integra dentro de una investigación de ... -
El fomento de la implicación educativa familiar en casa a través del Programa IMPLICA2: evaluación de resultados
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-04-29)[Resumen] En este estudio se ha implementado (en cuatro sesiones durante un mes del curso académico 2019-2020) el programa IMPLICA2 dirigido a las familias con hijos que cursan 5º y 6º de Primaria de la Comunidad Autónoma ... -
La parentalidad positiva en las escuelas de madres y padres
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-04-29)[Resumen] El objetivo general de este estudio fue analizar el tipo de formación que se imparte en las escuelas de madres y padres de la provincia de Pontevedra (España) e identificar si se ofertan contenidos para el ejercicio ... -
Parentalidade positiva e a sua relação com o desenvolvimento socioemocional em crianças
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2022-04-29)[Resumo] A família é considerada importante na promoção de um desenvolvimento físico, cognitivo e socioemocional adequado. Este estudo pretendeu analisar as associações entre as dimensões da parentalidade positiva, a ...