Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Maria Montessori et Célestin Freinet. Voix et voies pour notre école. París: ESF, 216 pp. ISBN: 978-2-7101- 4261-4 [Reseña]

Thumbnail
Ver/abrir
20 Recensións 7 v3.pdf (111.2Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/30103
Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
Coleccións
  • REV - Sarmiento - Nº 25, 2021 [22]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Maria Montessori et Célestin Freinet. Voix et voies pour notre école. París: ESF, 216 pp. ISBN: 978-2-7101- 4261-4 [Reseña]
Autor(es)
Costa Rico, Antón
Data
2021-07-13
Cita bibliográfica
Costa Rico, A. (2021). Maria Montessori et Célestin Freinet. Voix et voies pour notre école: París: ESF, 216 pp. ISBN: 978-2-7101- 4261-4. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 25, 374-383. https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8627
Resumo
[Resumo] A análise de dúas pedagoxías sistémicas de importancia trascendental, realizada mediante un prolongado diálogo entre dous especialistas e atendendo a once asuntos relevantes.
 
[Abstract] Voix et voies pour notre école presents an analysis of two of the most important methods of education in the history of pedagogy in the form of an extended dialogue between two specialists, based on eleven key issues.
 
[Resumen] El análisis de dos pedagogías sistémicas de importancia trascendental, realizada mediante un prolongado diálogo entre dos especialistas y atendiendo a once asuntos relevantes.
 
Palabras chave
Pedagogía Freinet
Pedagogía Montessori
Educación infantil
Relación adulto/niño
 
Versión do editor
https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8627
Dereitos
Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
ISSN
2659-9589
1138-5863
 

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións